یک لحظه همه عصبی شدیم/ علی شجاعی: با همه استقلالی‌ها رفیقم


کد خبر : 1985882 |
19 آذر 1402 ساعت 09:21 |
16.9K بازدید |

13
دیدگاه

یک لحظه همه عصبی شدیم


وینگر تیم فولاد می‌گوید درگیری با بازیکنان استقلال مسئله مهمی نیست.

علی شجاعی: با همه استقلالی‌ها رفیقم

به گزارش “ورزش سه”، علی شجاعی پس از تساوی بدون گل فولاد برابر استقلال اظهار داشت: ابتدا درباره خودم صحبت کنم. یک تشکر ویژه از دکترهای تیم دارم. آقای مرادی و دکتر احمدی که من را به این بازی رساندند. واقعا دکترهای بی‌نظیری دارم‌. کار درمانی، کادر ماساژ و تدارکات واقعا بی‌نظیر هستند. فوق‌العاده کمک کردند و درباره شخص من دکتر خیلی زحمت کشید‌.

او سپس در خصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. استقلال تیم بزرگ و صدرنشین لیگ برتر است و شخصیت خوبی دارد. مقابل این تیم خوب بازی کردیم و اگر از تک موقعیت‌هایی که خیلی خطرناک‌تر از موقعیت‌های حریف بود استفاده می‌کردیم، شاید می‌توانستیم بازی را هم ببریم. با مساوی واقعا بچه‌ها ناراحت بودند و واقعا اینطور نیست که از مساوی خوشحال باشند. ما نیاز به سه امتیاز داشتیم اما شخصیت تیم ما نشان می‌دهد که روز به روز می‌شود. استقلال هم تیم بزرگی است و بالاخره فوتبال بازی کردن برابر تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سخت است. امیدوارم این روندمان ادامه داشته باشد.

بازیکن فولاد درباره درگیری‌هایی که با برخی از بازیکنان استقلال داشت، توضیح داد: جلالی که بچه محلمان است. فوتبال است. آرش در سایپا با من بود و اصلا با امید هم شوخی می‌کردیم. بالاخره در آن لحظه درگیری پیش می‌آید. آن لحظه آدم عصبی است وگرنه همه بازیکنان استقلال رفقای من هستند و اگر چیزی هم بدد از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. بالاخره فوتبال است.

او در خصوص جو استادیوم و حمایت هواداران فولاد از این تیم نیز عنوان کرد: تماشاگران بی‌نظیر بودند. واقعا این بازی سنگ تمام گذاشتند و آمدند حمایت کردند. امیدوارم که به این تیم کمک شود و از این شرایط در بیاید. واقعا تیم ما نیاز دارد که بازی‌هایش را همینطور پله پله بگذراند و یک‌باره نباید دنبال نتیجه عجیب و غریب باشیم. باید پله پله بالا بیاییم و انشاالله نیم فصل هم قطعا بهتر خواهیم شد. من به این تیم امیدوارم. بچه‌ها زحمت کشیدند و دم‌شان گرم. از کادرفنی تا بازیکنان امروز از جان و دل مایه گذاشتند که ما با امتیاز از زمین خارج شویم.

شجاعی در مورد تاثیر حضور مارتینز در فولاد گفت: بالاخره عملکرد آقای مارتینز مشخص است. ایشان در لالیگا مربیگری کرده و روزمه ایشان نیاز به تعریف من ندارد. قطعا مربیانی که مثل آقای مارتینز و آقای خمس در لالیگا و تیم‌های معتبر رزومه داشته‌اند، قطعا به تیم ما کمک می‌کنند. تیم ما هم از این قضیه مستثنی نیست و می‌بینید که فوتبال ما بهتر شده‌ است. شرایط بدی را اول فصل تجربه کردیم و ۴-۵ باخت وحشتناک داشتیم که باعث شده همچنان شرایط بدی داشته باشیم اما قطعا تیم ما رو به جلو است.

او در پایان عنوان کرد: در آخر از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌‌کنم که برای این بازی سنگ تمام گذاشتند و واقعا با غیرت بازی کردند.

source