این بازیکن نمی‌خواهد از ترکیب سپاهان بیرون برود


کد خبر : 1986157 |
20 آذر 1402 ساعت 11:23 |
9.4K بازدید |

19
دیدگاه


سرانجام برایان دابو به فرم مورد نظر مورایس رسیده و این مربی حاضر است او را به هر ترتیبی که شده در ترکیب تیمش حفظ کند.

این بازیکن نمی‌خواهد از ترکیب سپاهان بیرون برود

به گزارش “ورزش‌سه”، اتفاق جالب توجه درباره برایان دابو در بازی با الاتحاد رخ داد؛ جایی که این هافبک باتجربه بورکینافاسویی برای اینکه مورایس بتواند از نفوذ‌ها و ارسال‌های میلاد زکی‌پور مقابل تیم پرستاره و قدرت‌مند عربستانی در خانه استفاده کند، از دابو در پست دفاع چپ استفاده کرد و این بازیکن توانست با موفقیت از پس انجام دادن وظیفه‌ای که به او سپرده شده بود، برآید.

1965176

دابو در مصاف با الاتحاد اگرچه در دقایق پایانی خستگی به وضوح در ساق‌هایش دیده می‌شد، اما در طول مسابقه و به ویژه در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار باتجربه در زمین ظاهر شد و با حرکت‌های پا به توپ هوشمندانه خود به شکل‌گیری کار تیمی سپاهان کمک می‌کرد. دابو همین کار را در دقایق پایانی دیدار نفس‌گیر برابر نیروی هوایی در ورزشگاه آزادی هم برای خارج کردن سپاهان از زیر فشار انجام می‌داد.

1965177

در مصاف با مس رفسنجان و با توجه به ترافیکی که در خط میانیو هجومی طلایی‌پوشان ایجاد شده، شاید انتظار نمی‌رفت که بار دیگر شاهد حضور برایان دابو در ترکیب اصلی باشیم، اما این بازیکن در کنار محمد کریمی و فرشاد احمدزاده سه بازیکن خط میانی تیم بودند و به نظر قرار نیست این بازیکن که به سختی و با چالش‌های زیادی جایگاه ثابتی در ترکیب تیم به دست آورده، به همین راحتی موقعیتی که به دست آورده را از دست بدهد.

1965178

source