سرنوشت دربی دست روزبه افتاد؛/ یاغی در دفاع استقلال، مثل هاشمی‌نسب!


کد خبر : 1986843 |
23 آذر 1402 ساعت 09:16 |
70.1K بازدید |

18
دیدگاه

سرنوشت دربی دست روزبه افتاد؛


کاپیتان دوم استقلال روز مهمی مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

یاغی در دفاع استقلال، مثل هاشمی‌نسب!

به گزارش “ورزش سه”، روزبه چشمی در دیدارهای گذشته استقلال به‌عنوان یکی از سه مدافع بازی می‌کرد یا در پست هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد، اما او قطعا با توجه به شرایط آبی پوشان امروز مقابل پرسپولیس در دفاع وسط استفاده می‌شود و جواد نکونام نیز حساب ویژه‌ای روی درخشش او باز کرده است.

چشمی که در این فصل یکی از بهترین‌های استقلال بوده و نمایش کم اشتباه او در خطوط دفاعی و میانی به روند امتیازگیری و صدرنشینی آبی پوشان کمک زیادی کرده، امیدوار است بتواند روز درخشانی مقابل پرسپولیس داشته باشد و مثل دیدار رفت فصل گذشته که گلزنی کرد، دوباره همین کار را در زمان ضربات ایستگاهی به دست بیاورد.

1966388

اما روزبه مثل مهدی هاشمی‌نسب یک یاغی در دربی به شمار می‌رود و تنها بازیکن امروز استقلال است که تجربه بازی در پرسپولیس را دارد و در رده‌های پایه و امید سرخ‌پوشان حتی کاپیتانی هم کرده ولی شرایط طوری رقم خورد که حالا در لباس آبی برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد و به دنبال برتری تیمش است.

1966395

روزبه که در مسابقه امروز یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان در دربی به شمار می‌رود، با توجه به شرایط خط دفاعی استقلال و وضعیت مبهم در حضور یا غیبت ایمان سلیمی، وظیفه سنگینی مقابل ستاره‌های پرسپولیس خواهد داشت و امیدوار است بهترین روزش رقم بخورد.

source