امید یونایتد به عربستان: این دو ستاره را بخرید!


کد خبر : 1987043 |
24 آذر 1402 ساعت 03:58 |
28.6K بازدید |

13
دیدگاه


منچستریونایتد امیدوار است که پیشنهاداتی برای فروش کاسمیرو و رافائل واران از باشگاه‌های عربستانی دریافت کند.

امید یونایتد به عربستان: این دو ستاره را بخرید!

به گزارش “ورزش سه”، شیاطین سرخ به احتمال زیاد خرید خاصی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی نخواهند داشت، اما امیدوار به فروش چند بازیکن هستند.

اولویت اول مدیران این باشگاه این است که جیدون سانچو را که دیگر جایی در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ نخواهد داشت به صورت دائمی یا قرضی به باشگاه دیگری منتقل کنند و دونی فن ده‌بیک هم احتمالا دیگر بازیکنی است که از این باشگاه جدا خواهد شد.

شاید فصل گذشته کمتر کسی انتظار این اتفاق را داشت، اما حالا روزنامه تایمز خبر داده که منچستریونایتد نام کاسمیرو و واران را هم در فهرست فروشش در این زمستان قرار داده و تمایلی به ادامه همکاری با این دو بازیکن ندارد.

1951884

این در حالی است که آنها هنوز بازیکنان مهمی در ترکیب تن‎‌هاخ به حساب می‌آیند، اما از نظر یونایتد بازیکنانی نیستند که پیدا کردن جانشین برای این دو ستاره سابق رئال مادرید غیرممکن باشد و به همین دلیل ترجیح می‎‌دهند که با دریافت پیشنهادی خوب از عربستان، آنها را به فروش برسانند.

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی مشتاق جذب کاسمیرو و واران هستند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای خرید آنها در پنجره زمستانی به دست مدیران یونایتد نرسیده است.

source