دربی تهران حاصل جمع فوتبال ایران؛ از این پرسپولیس و استقلال توقع فوتبال باکیفیت نداشته باشید/ اگر عالیشاه گل نمی‌زد، اگر VAR پنالتی را اعلام نمی‌کرد…

اگر تماشاگر یکی از بازی‌های لیگ به صورت رندم باشید، بی شک متوجه کیفیت فوق العاده ضعیف این رقابت‌ها می‌شود. امکان ندارد ما لیگی سرشار از بازی‌های پرحادثه و جذاب داشته باشیم اما فقط یکی مانند دربی تهران، بد از آب در بیاید. چنین چیزی محال است و طبعا دربی پایتخت، حاصل جمع رقابت‌های لیگ محسوب می‌شود.

پرسپولیس و استقلال در بازی امروز، تیم‌های بی هدفی بودند که بازیکنان و مربیان هر دو تیم در درجه نخست به بودن VAR در زمین مسابقه قناعت نکردند و اساس کار خود را پیرامون اعتراض به داور مسابقه تنظیم کرده بودند. در واقع چه تماشاگرانی که پول دادند و به ورزشگاه رفتند، چه آنهایی که از پای تلویزیون دربی تهران را تماشا کردند شاهد صحنه‌های اعتراضی دو تیم بودند و نکته قابل توجه دیگری را مشاهده نکردند. VAR هم نتوانست این اعتراض‌های همیشگی را کاهش دهد!

شاید اگر حضور غیرمنتظره امید عالیشاه در زمین بازی اتفاق نمی‌افتاد و این بازیکن دقیقه ۷۷ گل برتری پرسپولیس را به ثمر نمی‌رساند و داور هم یک پنالتی برای استقلال با کمک VAR اعلام نمی‌کرد، دربی پایتخت حتی یک صحنه هیجان انگیز و قابل بحث هم نداشت.

حساس ترین صحنه‌های این مسابقه خلاصه می‌شد در پرتاب بطری از سوی تماشاگران هر دو تیم که شاید می‌خواستند حرص خود را خالی کنند و لابد در این کار هم موفق شدند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هر نظر که فکر می‌کنید، نکته خاص دیگری برای نوشتن نداشت…

source