تیر 1401: آقای عباس فخاریان، مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا، از اضافه شدن طرح‌های جدیدی امدادی به شبکه خدمات امداد سایپا خبر داد. آنطور که آقای فخاریان گفته، طرح امداد تعویض شیشه، ساخت سوئیچ یا تعویض سوئیچ خودرو و برخی خدمات تعمیراتی سبک، از جمله این خدمات جدید خواهند بود. مدیر عملیات امداد سایپا، همچنین به نکات جالب دیگری نیز اشاره کرده که خلاصه آنها به این شرح است:

1- هم‌اکنون خدمات امداد خودرو سایپا در سه سطح مختلف شامل امداد الزامی، امداد عمومی و امداد تکمیلی ارائه می‌شوند. امداد الزامی، خدماتی هستند که در صورت خرید خودروی صفر از شرکت سایپا، در اختیار مالکان خودرو قرار می‌گیرد.

2- بسته‌های خدماتی امداد سایپا شامل امداد تصادفات نیز هست تا مشتریان در صورت خریداری این بسته، علاوه بر خدمات امداد الزامی، خدمات مربوط به امداد تصادفات را نیز دریافت کنند.

3- مشتریان پس از تحویل گرفتن خودروی صفر، به مدت 2 سال می‌توانند از خدمات امداد رایگان سایپا نیز استفاده کنند. البته امداد رایگان برای تصادفات نیست و در صورت بروز تصادف طی این دو سال، پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف، برعهده مشتری خواهد بود.

3- استفاده از خدمات امداد سایپا، هیچ الزامی برای مشتریان ندارد ولی باتوجه به مزیت‌های این نوع امداد، مانند استفاده از قطعات اصل، استفاده از تکنسین‌های مجرب و تجهیزات مناسب و همچنین ضمانت خدمات انجام شده، سایپا به همه مشتریان توصیه کرده تا از پوشش خدمات امداد خودرو سایپا استفاده کنند. 

4- مشتریانی که دارای کارت اشتراک خدمات امدادی هستند اما از خدمات آن استفاده نکنند، در صورت تمدید کارت اشتراک امداد خودرو، هزینه کمتری را می‌پردازند. به عبارت بهتر، سایپا از مشتریانی که ریسک کمتری دارند، هزینه کمتری نیز دریافت می‌کند.

5- مرکز تماس امداد خودرو سایپا بصورت 24 ساعته و از طریق شماره‌گیری تلفن 096550 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محصولات سایپاست. 

6- مشتریان محصولات سایپا در صورت درخواست سرویس در محل برای انجام خدماتی مانند سرویس ادواری خودرو، بازدید فنی قبل از سفر و نصب آپشن با ضمانت، می‌توانند با شماره تلفن 02184444 در تماس باشند.

source

توسط