شایعه: کنسول بعدی Xbox سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد

شایعه: کنسول بعدی Xbox سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد

انتظار بسیاری از مردم این بوده که نسل کنسول PS5 و Xbox Series X/S حدود هشت سال دوام بیاورند و اطلاعات فاش شده ادعا می‌کنند که PS6 برای سال ۲۰۲۸ برنامه‌ریزی شده است.

در حالی که مایکروسافت نیز انتظار دارد نسل بعدی ایکس باکس در همان سال عرضه شود. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که برنامه‌ها شاید به صورت داخلی تغییر کرده باشند، به طوری که ظاهرا شرکت به دنبال عرضه کنسول نسل بعدی خود تا چند سال آینده است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Motorsportفورتزا، این بار نه در جایگاه نخست
بررسی بازی Forza Motorsport

طبق گفته Kepler در توییتر، یک دیتاماینر که قبلا جزئیات دقیق سخت افزار AMD را فاش کرده و همچنین جزئیاتی در مورد مشخصات شایعه شده PS5 Pro فاش کرده، کنسول بعدی مایکروسافت زودتر از موعد از راه می‌رسد.

افشاگر قبلا در چند مورد ادعا کرده بود که ایکس باکس بعدی زودتر از زمان مورد انتظار ۲۰۲۷-۲۰۲۸ عرضه خواهد شد و برنامه‌های مایکروسافت برای نسخه بدون دیسک استوانه‌ای Xbox Series X که در اوایل سال جاری فاش شد، ممکن است کنار گذاشته شده باشد.

Xbox

جالب اینجاست که افشای اطلاعات در اوایل سال جاری که از دادگاه شرکت با FTC منتشر شد، همچنین ادعا کرد که چشم انداز مایکروسافت برای کنسول بعدی ایکس باکس، توسعه یک پلتفرم بازی هیبریدی است که قادر به استفاده از قدرت ترکیبی مشتری و ابری برای ارائه غوطه‌ور شدن عمیق‌تر و طبقات کاملا جدیدی از تجربیات بازی است.

همچنین این کنسول قرار است از پردازنده ARM با معماری Zen 6 در کنار پردازنده گرافیکی شرکت AMD (با معماری Navi 5) بهره ببرد. علاوه بر این‌ها رهگیری پرتو و هوش مصنوعی نیز از نقاط اتکای دیگر کنسول جدید خواهند بود.


مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]


آیس برگ: بازی های ترسناکی که از روی واقعیت ساخته شدن!

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes می‌تواند آغاز یک سه‌گانه باشد - ویجیاتو

source