پشت پرده واکنش قاطع افشاریان به شکایت پرسپولیس + سند


خداداد افشاریان به شکایت باشگاه پرسپولیس از خودش واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خداداد افشاریان درمورد شکایت باشگاه پرسپولیس از خودش به دلیل فیلمی که در زمان گل استقلال در دربی ۱۰۲ از جایگاه ویژه منتشر شده است، اظهار داشت:

نمی‌دانم به چه دلیل شکایت شده اما آنچه واقعا به عنوان رئیس کمیته داوران خستگی را روی تن من گذاشته همین صحبت‌ها است که واقعا شاید بدون رضای خدا باشد و از آن خیلی ناراحت هستم.

وی افزود:

شاید تنها فردی که در ورزشگاه به هیچ چیز جز داوری فکر نمی‌کرد من بودم. من در ردیف دوم جایگاه نشسته بودم اما وقتی موعود بنیادی‌فر به عنوان داور بازی که زیر مجموعه من است می‌خواست به کنار زمین بیاید و VAR را ببیند، نمی‌دیدم او و آدم‌هایش چه کار می‌کنند. به همین دلیل جلو آمدم تا رفتارش را ببینم. در آن صحنه هم اصلا متوجه نشدم فردی که روی دوش من پرید، چه کسی است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

نمی‌دانم آن فرد که بود و چه اتفاقی افتاد. از این کار شوکه شده‌ام. حتی بعدش هم نفهمیدم چه کسی بود.

افشاریان درخصوص اظهارنظر حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه آن شخص به او نزدیک بوده که روی دوشش پریده است، گفت:

بادامکی بازیکن بسیار بزرگ و آدم باشخصیتی است. اهل مشهد و شهر امام رئوفان است. باید حرفی بزند که رضای خدا را داشته باشد. اصلا آن شخص را نمی‌شناسم. اخلاقا، شرعا و منطقا هم این فرد به من نزدیک نیست. حتی اگر نزدیک هم باشد، وقتی از پشت روی دوش من پریده است، چه‌ گناهی دارم؟

وی ادامه داد:

نمی‌خواهم گناه کسی را بشورم اما حدس می‌زنم شاید آن شخص با فردی که فیلم گرفته هماهنگ کرده است. از قضا روز گذشته جایگاه VIP بسیار شلوغ بود و استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌های زیادی در آن حضور داشتند. در این مدتی که رئیس کمیته داوران هستم، ۳_۲ بار پرسپولیس قهرمان شد. تا روز گذشته پرسپولیسی بودم و حتی وقتی روز گذشته داخل زمین رفتم برخی به من این لقب را داده و گفتند افشاریان پرسپولیسی است اما از شب گذشته استقلالی شدم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد:

طبق این حرف‌ها نمی‌دانم با خودم چند چند یا طرفدار کدام تیم هستم اما فقط طرفدار تیم داوری هستم. پس از پرش آن فرد هم با یک نفر صحبت کردم که اصلا فوتبالی نبود و به هیچ رنگی علاقه نداشت. یک مسئول بود که درمورد صحنه پنالتی هم با وی حرف نزدم که اجازه بفرمایید آن صحبت را نگویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

source