گزینه غیرمنتظره: سیتی جانشین پپ را انتخاب کرد


کد خبر : 1987417 |
26 آذر 1402 ساعت 03:44 |
74.6K بازدید |

7
دیدگاه


گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی قصد دارد از آنگه پوستکوگلو به عنوان جانشین پپ گواردیولا استفاده کند.

گزینه غیرمنتظره: سیتی جانشین پپ را انتخاب کرد

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام در رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با دو گل مقابل ناتینگام فارست به پیروزی رسید تا نشان دهد که بار دیگر آماده بازگشت به روزهای اوج است.
این تیم که در اولین فصل حضور پوستکوگلو روی نیمکت توانسته بود چند هفته در صدر جدول لیگ برتر هم حضور داشته باشد، حالا هم امتیاز با سیتی و در جمع مدعیان است و همین باعث شده که بسیاری به تحسین این مربی روی بیاورند.
گری نویل در گفتگو با اسکای اسپورت درباره سرمربی تاتنهام گفت: “گاهی می‌بینیم که بعضی از مربیان می‌گویند نیاز به زمان دارند تا بتوانند سبک فوتبالی مشخصی را در یک باشگاه پایه‌گذاری کنند و به بازیکنان جدیدی که در اختیار دارند عادت کنند.

1932551

کاری که پوستکوگلو در یک باره زمانی کوتاه انجام داده فوق العاده بود چون نه تنها یک ایده فوتبالی جذاب را در این تیم بنا کرده که تماشای آن حیرت‌انگیز است، بلکه وقتی از دید فوتبالی به آن نگاه کنید متوجه پیچیدگی‌اش می‌شوید.

گاهی انجام چنین کاری دو یا سه فصل زمان می‌برد. حتی پپ گواردیولا هم در اولین فصل حضورش در سیتی نتوانست به چنین موفقیتی دست پیدا کند. من فکر می‌کنم اگر آنها در یک یا دو سال آینده گواردیولا را از دست بدهند، بدون شک به پوستکوگلو به عنوان جانشین او فکر خواهند کرد. من عاشق تماشای بازی تاتنهام هستم.”

source