Baldur’s Gate 3 به گیم پس نخواهد آمد

Baldur’s Gate 3 به گیم پس نخواهد آمد

Baldur’s Gate 3 در حال حاضر برای ایکس باکس منتشر شده، اما به این زودی‌ها منتظر اضافه شدن آن به گیم پس نباشید. سوئن وینکه، موسس استودیو Larian، در گفتگو با IGN توضیح داد که چرا این بازی نقش آفرینی بخشی از سرویس اشتراکی ایکس باکس نخواهد بود.

وینکه در پاسخ به این سوال که آیا ایکس باکس سعی کرده برای قرار دادن Baldur’s Gate 3 به استودیو پول بدهد، گفت: «اوه، ما همیشه از ابتدا می‌گفتیم، قرار نیست روی گیم پس بیاید، به گیم پس هم نخواهد آمد.»


مطلب پیشنهادی:چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟بله، در کامپیوتر!
چگونه از سرویس Xbox Game Pass در کامپیوتر استفاده کنیم؟

وینکه خاطرنشان کرد استودیوی Larian در حوزه «ساخت یک بازی دارای آغاز، میانه و پایان» کار می‌کند. او همچنین از فقدان خریدهای درون برنامه‌ای Baldur’s Gate 3 که در برخی از محافل مورد تحسین قرار گرفت، سخن گفت.

ما یک بازی بزرگ ساختیم، بنابراین فکر می‌کنم بهای منصفانه‌ای برای آن پرداخت می‌شود و فکر می‌کنم که مشکلی نیست. از شما هیچ پرداخت درون برنامه‌ای در کنار آن دریافت نمی‌کنیم، بنابراین آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. در ابتدا، این یک بازی حجیم است. بنابراین فکر می‌کنم بتواند به همان شکلی که هست، در ادامه وجود داشته باشد. این چیزی است که به ما اجازه می‌دهد به ساخت بازی‌های دیگر ادامه دهیم.

وینکه اشتباه نمی‌کند. به گفته سایت HowLongToBeat، به پایان رساندن کامل Baldur’s Gate 3 می تواند بیش از ۱۴۴ ساعت طول بکشد. بسیاری از طرفداران حتی چندین بار آن را تجربه می‌کنند و مسیرهای منحصر به فردی مانند Dark Urge را امتحان می‌کنند.

Baldur's Gate 3

موضع سخت وینکه در برابر قرار دادن بالدرز گیت ۳ در گیم پس برخلاف Starfield است که از زمان لانچ در سرویس اشتراکی در دسترس بود. با این که استارفیلد پرفروش‌ترین بازی سپتامبر ۲۰۲۳ در آمریکا بود، هزینه‌ها و مزایای نسبی این سرویس به شدت مورد بحث قرار گرفته است.

برخی از توسعه‌دهندگان مستقل از آن حمایت می‌کنند در حالی که ناشرانی مانند تیک-تو آن را «مخرب ارزش» نامیدند. رشد Game Pass از سال گذشته کاهش یافته، اگرچه ایکس باکس گفته که Starfield منجر به بزرگ‌ترین روز ثبت‌نام در تاریخ این سرویس شده است.

به هر حال، Baldur’s Gate 3 احتمالا برای جلب توجه نیازی به گیم پس ندارد. این یکی از موفق‌ترین بازی‌های استیم است که تاکنون توانسته جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز را بدست آورد.


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید از بازی کردن روی آیپد بدانیدآیپد داری؟ غم نداری!
هر آن‌چه که باید از بازی کردن روی آیپد بدانید


بهترین بازی فایتینگ تاریخ کدومه؟

فیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتو

source