شمس‌آذر به وعده‌اش عمل کرد


کد خبر : 1987976 |
28 آذر 1402 ساعت 10:36 |
10.1K بازدید |

6
دیدگاه


مدیرعامل باشگاه شمس آذر در راستای قدردانی از هواداران این تیم به وعده‌اش برابر نفت آبادان عمل کرد.

شمس‌آذر به وعده‌اش عمل کرد

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر هفته گذشته موفق شد اولین برد خانگی خود را در جدال برای نساجی قائمشهر جشن بگیرد. این پیروزی در شرایطی برای شاگردان سعید دقیقی شکل گرفت که همزمانی بازی با دربی پایتخت هم باعث نشد تا هواداران قزوینی حمایت از تیم استان خود را فراموش کنند و علی‌رغم سردی هوا با حضور پرشور خود روی سکوهای استادیوم سردار آزادگان حامی بزرگی برای این تیم در مسیر دستیابی به پیروزی بودند.

شهاب زندی، مدیرعامل جوان و موفق شمس آذر، بعد از این بازی با توجه به این حمایت اعلام کرد در بازی آتی این تیم بلیت برای هوادارانی که مقابل نساجی حامی آنها بودند به صورت رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. زندی که در تلاش بوده علی‌رغم تجربه کم شمس آذر در سطح حرفه‌ای فوتبال ایران، شرایطی خوبی برای آنها ترتیب دهد تا به نتایج دلخواه هواداران دست یابند، پیش از دیدار این هفته برابر نفت آبادان به وعده خود عمل کرد و بلیت این بازی را به صورت رایگان در اختیار هوادارانی که مقابل نساجی حامی بزرگی برای آنها در مسیر پیروزی بودند، قرار داد.

شمس آذر طی هفت بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده و در تلاش است این اتفاق را مقابل طلایی‌پوشان نفت آبادان نیز تداوم بخشد و باید دید در پایان قادر خواهند بود دومین پیروزی خانگی پیاپی خود را شکل دهند یا خیر.

source