انیمیشن گربه ها در موزه ؛ داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن گربه ها در موزه یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Cats in the Museum آشنا شوید.

ژانر انیمیشن گربه ها در موزه ماجراجویی و کمدی است. کارگردانی این انیمیشن را Vasiliy Rovenskiy بر عهده داشته است. تاریخ اکران انیمیشن گربه ها در موزه 23 مارس 2023 برابر با 3 فروردین 1402 بود. از جمله صداپیشه‌های شخصیت‌های این انیمیشن می‌توان رومن کورتسین (Roman Kurtsyn)، پاول پریلوچنی (Pavel Priluchnyy)، پولینا گاگارینا (Polina Gagarina) و دیومید وینوگرادوف (Diomid Vinogradov) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن Cats in the Museum حدود 1 ساعت و 20 دقیقه است. در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی انیمیشن Cats in the Museum خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نمرات این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن گربه ها در موزه

انیمیشن Cats in the Museum


به طور خلاصه کارتون گربه ها در موزه داستان گربه‌ای به اسم وینسنت را دنبال می‌کند که با یک موش به اسم موریس متحد می‌شود تا با استفاده از نوعی ساز که به پیانو شباهت دارد از سیل نجات پیدا کنند. گروهی از ملوان‌ها آن را برمی‌دارند و به یک موزه می‌فرستند. وینسنت در آن‌جا با گروهی از گربه‌ها آشنا می‌شود که سال‌ها از آثاری که در موزه نگهداری می‌شوند در برابر موش‌ها محافظت می‌کنند. وینسنت می‌خواهد عضوی از این خانواده گربه‌ها باشد و در آرزوی احساس تعلق است اما نمی‌خواهد دوستش موریس که زندگی او را نجات داد از دست بدهد پس مجبور می‌شود او را پنهان کند.

اما دوست او یک نقطه ضعف دارد و آن علاقه او به خوردن آثاری که در موزه وجود دارند است. پس از مدتی یکی از معروف‌ترین آثار هنری جهان به موزه آورده می‌شود که آرزوی هر موش است که آن را بجود. با این حال، نه وینسنت، نه موریس و نه گربه‌های دیگر نمی‌دانند که کسی قصد سرقت آن را دارد و اکنون وینسنت باید شجاعت و هوش خود را به کار بگیرد تا آن را نجات دهد و از اعتبار موزه محافظت کند و همچنین علاقه یک گربه به اسم کلئوپاترا را به دست آورد. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Cats in the Museum را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن گربه ها در موزه

با اینکه اطلاع کمی در مورد آن‌ها داریم در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های کارتون گربه ها در موزه آشنا خواهیم شد.

رومن کورتسین در نقش وینسنت

بررسی انیمیشن Cats in the Museum


رومن کورتسین یک بازیگر اهل روسیه است که در تاریخ 14 مارس 1985 برابر با 23 اسفند 1363 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Eleven Silent Men محصول سال 2022 را نام برد. رومن کورتسین در انیمیشن گربه ها در موزه در نقش کاراکتر وینسنت (Vincent) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

دیومید وینوگرادوف در نقش موریس

معرفی انیمیشن گربه ها در موزه


دیومید وینوگرادوف یک صداپیشه اهل روسیه است که در انیمیشن Cats in the Museum ایفای نقش کاراکتر موریس (Maurice) را بر عهده داشته است.

پولینا گاگارینا در نقش کلئوپاترا 

بازیگران انیمیشن گربه ها در موزه


پولینا گاگارینا یک خواننده، صداپیشه و بازیگر اهل روسیه است که در تاریخ 27 مارس 1987 برابر با 7 فروردین 1366 متولد شد. او در انیمیشن گربه ها در موزه در نقش کاراکتر کلئوپاترا (Cleopatra) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

پاول پریلوچنی در نقش مکس

هنرپیشه های کارتون گربه ها در موزه


پاول پریلوچنی یک بازیگر اهل روسیه است که در تاریخ 5 نوامبر 1987 برابر با 14 آبان 1366 در قزاقستان متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Silver Spoon را نام برد. پاول پریلوچنی در انیمیشن Cats in the Museum به ایفای نقش کاراکتر مکس (Max) پرداخته است.

نقد کارتون گربه ها در موزه و نمرات آن

در این بخش به بررسی نمرات انیمیشن گربه ها در موزه و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن تا الان در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 4.8 از 10 را کسب کرده است. البته این نمره از تعداد کاربران کمی از این سایت به دست آمده است. بعضی از بینندگان انیمیشن Cats in the Museum که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که فرزندان آن‌ها از داستان و شخصیت‌ها و ماجراجویی‌های آن‌ها خوششان آمده بود. بعضی از مخاطبان که از این انیمیشن خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که کیفیت تولید انیمیشن و داستان آن کم بود. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد انیمیشن Cats in the Museum را در سایت آی‌ام‌دی‌بی مطالعه کنید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن گربه ها در موزه پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Cats in the Museum را ببینید و اگر با وجود نمره کم و نقدهای منفی آن می‌خواهید با داستان آن بیشتر آشنا شوید می‌توانید این انیمیشن را با فرزندتان تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد انیمیشن گربه ها در موزه و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران

source