بازی های ترسناک 2024 بیش از پیش مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است که بدنیست بدانید در این مقاله به لیستی از ترسناک ترین بازی های 2024 اشاره نموده ایم که گزینه های درج شده برای پلتفرم های مختلف هستند و پیشنهاد میشود آنها را از دست ندهید.

در میان بازی های ترسناک 2024 بدنیست بدانید مواردی وجود داشته که با وحشت روانی های بیماران شکل گرفته اند و همین امر سبب شده تا شاهد ساختارهای جدیدی در این زمینه باشیم. اگر تصمیم دارید با لیستی از ترسناک ترین بازی های 2024 آشنا شوید پلازا گزینه های خوبی را برای شروع درنظر گرفته است که این فهرست پلازا میتواند شما را با جنبه جدیدی که شرکت های سازنده بازی های ویدیویی درنظر گرفته اند آشنا کند. پس ادامه لیست بازی های Horror را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی های ترسناک ۲۰۲۴

امروزه روند توسعه و انتشار بازی های ترسناک به شدت مورد استقبال قرار گرفته است به نحوی که سالانه شاهد انتشار بازی های خوبی در این زمینه هستیم. به رسم همیشگی اینبار لیستی مناسب از ترسناک ترین بازی های 2024 را برای شما آماده سازی نموده ایم که از این طریق میتوانید به شکل بهتری با بازی های سال 2024 آشنا شوید. بدنیست بدانید در مقاله ای دیگر به معرفی مورد انتظار ترین بازی های 2024 پرداخته ایم که پیشنهاد میشود آن را نیز از دست ندهید.

1. EXP: War Trauma؛ جدیدترین بازی های ترسناک 2024

EXP: War Trauma جدیدترین بازی های ترسناک 2024







  • پلتفرم ها: مایکروسافت ویندوز

با دیدن تصویر بازی EXP: War Trauma بی تردید متوجه خواهید شد که این بازی میزبان نسل جدیدی از چهره پردازی های مربوط به زامبی یا شخصیت های جنون یافته بوده است که در هیچ قانونی به آن اشاره نشده است. نسخه نمایشی یک دلهره ترسناک قرار است در این بازی میزبان شما باشد که بدنیست بدانید بازی EXP: War Trauma در بخش شخصیت ها با بهره مندی از مزایای نوین توانسته گیمرهای بسیاری را پیش از انتشار به سمت خود جذب کند.

همچنین بخوانید :

اما داستان بازی مربوط به یک آپارتمان مرموز بوده که شما ماموریت دارید در آن کاوشگری کنید و یا بهتر است بگوییم راهی برای خروج از آن پیدا کنید. در این زمینه سلاح و تجهیزات بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که ارتباط سلاح و خط داستانی در قالب یک سناریوی جذاب شکل گرفته است. بکارگیری مکانیک های پیشرفته در گیم پلی EXP: War Trauma سبب خواهد شد تا بتوانید به شکل حرفه ای از بازی لذت ببرید. بدنیست بدانید که سازندگان بازی پیشنهاد کرده اند قبل از تجربه بازی به فکر سلامتی باشید زیرا این بازی برای اشخاصی که از مشکلات قلبی رنج میبرند اصلا مناسب نیست. بکارگیری وحشت های روانی و استرس های ناگهانی سبب شده تا بازی EXP: War Trauma در لیست بهترین بازی های ترسناک 2024 در جایگاه نخست قرار بگیرد. در ادامه لیست جهت معرفی بازی های بیشتر با ما همراه باشید.

2. Luto؛ بهترین بازی های ترسناک ۲۰۲۴

Luto بهترین بازی های ترسناک ۲۰۲۴







  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

لوتو یا همان Luto در جایگاه دوم لیست ترسناک ترین بازی های 2024 قرار گرفته که بدنیست بدانید روند توسعه بازی با الهام گیری از روانشناختی های اول شخص انجام گرفته است. داستان بازی Luto مربوط به شخصی بوده که به طور کامل از دنیای خود ناامید شده و اکنون مدیریت آن به شما واگذار شده است.

همچنین بخوانید :

این شخص توانایی خارج شدن از خانه را ندارد که این موضوع به دلیل ترس و ارواحی بوده که مانع راه او میشوند. مسیرهای بسیاری برای خارج شدن از خانه وجود داشته ولی بسیاری از آنها توسط ارواح بازی به تسخیر در امده و یا مسدود شده اند. دلیل ناامیدی شما در بازی Luto از دست دادن عزیزانی بوده که اکنون احساس میکنید در این خانه حضور دارند و همین امر فرصت مناسبی برای ارواح شیطانی بود تا به اعماق روح و قلب شما نفوذ کنند.

همچنین بخوانید :

اضطراب و افسردگی های بسیاری در این بازی وجود داشته است که رفته رفته باید به آنها پایان دهید و با پشت سرگذاشتن چالش های بازی به سراغ پایان دادن به آنها باشید. بدنیست بدانید که بازی ترسناک Luto از رمز و راز های شیطانی برخوردار بوده که این موضوع سبب استرس شما تا انتهای بازی خواهد شد پس این بازی را ساده درنظر نگیرید.

3. Killer Klowns from Outer Space: The Game

Killer Klowns from Outer Space: The Game







  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

با دیدن شخصیت های بازی Killer Klowns from Outer Space: The Game شاید فکر کنید که قرار است نقش یک جوکر کمدی را ایفا کنید اما باید بدانید که شما باید به جمع آوری کلون های قاتل بپردازید که این موضوع سبب بوجود آمدن نبردهای شدیدی میان شما و فرازمینی ها خواهد شد.

خشونت های بسیاری در این بازی وجود داشته که همین امر سبب خواهد شد تا رده بندی سنی بالایی برای Killer Klowns from Outer Space: The Game درنظر گرفته شود. سبک طراحی و توسعه بازی بیشتر شبیه به بازی های کلاسیک دهه 80 بوده که این موضوع با الهام گیری از فناوری های جدید و الهام گیری از داستانی های دیوانه کننده همراه بوده است که سبب به ارمغان آمدن وحشت های روانی بسیاری در طول بازی خواهد شد. سلاح و تجهیزات مناسبی در این بازی وجود داشته است که با دستیابی آنها باید آمادگی خود برای رویارویی با دشمنان را افزایش دهید. یکی از دلایل قوی بودن گیم پلی بازی مربوط به طراحی عالی و صدای دلنشین و البته ترسناک بازی بوده است.

همچنین بخوانید :

4. Horror Stories: Harvest Hunt

Horror Stories: Harvest Hunt







  • پلتفرم ها: مایکروسافت ویندوز

بازی ترسناک و بقاء مانند Horror Stories: Harvest Hunt یکی دیگر از گزینه های پرتنش این لیست بوده که قرار است ترکیبی از ژانرهای مختلف برای سرگرمی و تقویت سبک ترسناک باشد. شکار اصلی ترین هدف شما در طول این بازی بوده است که باید بدانید شما در نقش یک شکارچی هستید که در مقابل گروهی از حمله کننده ها قرار دارید. غریزه اصلی دشمنان به این گونه بوده که به سادگی نمیتوانید آنها را شکست دهید زیرا در بخش ذهنی آنها از هوش مصنوعی استفاده شده است و همین امر سبب بوجود آمدن گیم پلی دشواری در Horror Stories: Harvest Hunt شده است.

همچنین بخوانید :

برای رسیدن به رستگاری موانع و مشکلات بسیاری سد راه شما خواهد بود که همین امر سبب حضور بازی در میان بهترین بازی های ترسناک 2024 شده است. بدنیست بدانید که این بازی ترسناک و داستانی از طراحی خوبی بهرهمند بوده که این امر میتواند شما را برای مدت زمان خوبی سرگرم و جزئیات و چالش های مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. ابزار و سلاح های تهاجمی خوبی برای شما درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب تعادل در Horror Stories: Harvest Hunt خواهد شد.

5. Deathground

Deathground







  • پلتفرم ها: مایکروسافت ویندوز

Deathground یکی دیگر از بازی های ترسناکی بوده که قرار است در سال 2024 منتشر شود و ماهیت مناسب آن میتواند گیمر را با مشکلات بسیاری مواجه کند. همانطور که احتمالا حدس زده اید این بازی در برابر دایناسورها جریان داشته است که بدنیست بدانید تمام موانع و دشمنان شما با بهرهمندی از هوش مصنوعی توسعه یافته اند که این امر سبب خواهد شد تا سیستم دشواری مراحل شما را به چالش های بسیاری سوق دهد.

همچنین بخوانید :

بازی ترسناک Deathground با بهرهمندی با مزایای یک بازی آنلاین میتواند رقابت های تیمی را برای شما تداعی کند که برای حضور در بازی باید تیمی متشکل از 3 گیمر را ایجاد کنید تا مجوز حضور در مراحل را کسب کنید. روند اجرای بازی بدین شکل بوده که با همکاری یکدیگر باید به سراغ نابودسازی دایناسورها و دشمنان بروید که گیم پلی عمیق بازی فرصت مناسبی برای سرگرمی های طولانی مدت خواهد بود. اهداف بسیاری برای شما در Deathground وجود داشته که این موضوع میتواند سیستمی پر تعلیق را در برابر مخفی کاری های بسیار تداعی کند زیرا همیشه قادر به شکست دایناسور ها نخواهید بود و گاهی اوقات با مخفی کاری باید از کنار آنها رد شوید که این موضوع با جزئیات بسیاری همراه بوده است. طراحی دیدنی و صدای عالی سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی شده است که پیشنهاد میشود این بازی را از دست ندهید و در انتظار انتشار آن باشید.

سخن پایانی

معرفی لیست بازی جدید ترسناک ۲۰۲۴ به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به گزینه های خوبی در این زمینه اشاره شد که هریک در سال آینده میتوانند میزبان گیمرهای بسیاری باشند. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به لیست مورد انتظار ترین بازی های ترسناک در سال ۲۰۲۴ را بیان کنید و اگر در این زمینه بازی خوب دیگری را میشناسید که به آن اشاره نشده اسم بازی را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید تا در بروزرسانی های بعدی در لیست قرار گیرد.

منتخب کاربران

source

توسط