۸ مصدوم: کار دشوار کلوپ برای بازی با آرسنال


کد خبر : 1988694 |
01 دی 1402 ساعت 13:14 |
10.5K بازدید |

9
دیدگاه


لیورپول ممکن است در دیدار بسیار حساس برابر آرسنال ۸ مصدوم داشته باشد.

۸ مصدوم: کار دشوار کلوپ برای بازی با آرسنال

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در حالی‌که به صدر جدول رسیده بود مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت و با تساوی مقابل این تیم و پیروزی آرسنال، صدر جدول خیلی زود از دست آنها پرید.

حالا شاگردان یورگن کلوپ با پیروزی ۵-۱ مقابل وستهم در جام اتحادیه به روند پیروزی برگشته‌اند و آماده رویارویی با آرسنال آماده این روزها هستند، گرچه یک مشکل بزرگ برای این بازی وجود دارد. تعداد زیاد مصدومان قرمزها.

رایان گراونبرخ
یکی از این مصدومان رایان گراونبرخ است. وضعیت او برای بازی با آرسنال نامشخص است اما پیش از بازی برابر وستهم، پپ لیندرز فاش کرد که اخبار مثبتی درباره وضعیت مصدومیت همسترینگ او وجود دارد و بعید نیست بتواند لیورپول را در بازی با آرسنال همراهی کند. او تایید کرد که گراونبرخ در تمرینات تیم حضور دارد اما باید با احتیاط در این مورد تصمیم‌گیری شود که مصدومیتش عود نکند.

1969855

الکسیس مک‌آلیستر
لیندرز در مورد او اعتراف کرد که مصدومیتش شدیدتر از چیزی بوده که انتظار داشته‌اند و او را تا ژانویه از میادین دور خواهد کرد. لیندز با تاکید بر تاثیر زیاد و اهمیت مک‌آلیستر در تیم اعلام کرد که با وجود واتارو اندو، کرتیس جونز، هاروی الیوت، دومنیک سوبوسلای و رایان گراونبرخ، نگرانی‌ها درباره جای خالی هافبک آرژانتینی کمتر شده است.

1969856

دیوگو ژوتا
ژوتا از زمان تساوی ۱-۱ برابر منچستر سیتی از میادین دور بوده. لیندرز تایید کرد که این مهاجم برای کار با توپ به تمرین برگشته اما هنوز خیلی زود است که بشود حضور یا عدم حضور او در بازی برابر آرسنال را تایید کرد. او گفت: «دیوگو در حال کار با توپ است و نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، اما همیشه باید در مورد مصدومیت‌های همسترینگ بااحتیاط باشیم و پس از مطمئن شدن بازیکن را به ترکیب اضافه کنیم.»

1969857

دیگر مصدومان لیورپول برای بازی فردا عبارتند از: جوئل ماتیپ، اندی رابرتسون، بن دوک، تیاگو آلکانتارا و استفان بایچتیچ.

source