جام‌های بی‌معنی، انتقاد تند مایکل اوون از کین


کد خبر : 1988937 |
03 دی 1402 ساعت 02:57 |
16.2K بازدید |

23
دیدگاه


پل اینس می‌گوید هری کین حق داشت به بایرن مونیخ رفت و این مایکل اوون است که «حرف‌های بی‌معنی» می‌زند.

جام‌های بی‌معنی، انتقاد تند مایکل اوون از کین

به گزارش “ورزش سه”، اوون، ملی پوش سابق انگلیس، که زمانی به عنوان برنده توپ طلا به رئال مادرید پیوست و مدتی را به دور از لیگ برتر گذراند، گفته است که کین باید در تابستان 2023 در تاتنهام می‌ماند و در شمال لندن به‌دنبال ثبت رکوردهای جمعی و فردی می‌بود. مایکل اوون اعتقاد دارد که عناوین در بایرن کم‌اهمیت است، زیرا انتظار می‌رود آنها در آلمان همیشه تسلط داشته باشند.

1970171

اینس، یکی دیگر از ستاره‌های سابق سه شیرها و هم‌تیمی سابق اوون، چنین چیزی را قبول ندارد. هافبک سابق منچستریونایتد و لیورپول می‌گوید: «من فکر می‌کنم نظرات مایکل اوون در مورد بوندسلیگا بسیار ناعادلانه است. هر جامی مهم است. بایرن حتی صدرنشین بوندسلیگا هم نیست. خطر لورکوزن، دورتموند، لایپزیش و اشتوتگارت نیز وجود دارد. آنقدرها هم که مردم فکر می‌کنند آسان نیست. بایرن پارسال به سختی موفق شد. بوندسلیگا سال به سال سخت‌تر می‌شود. هر بازیکنی که به خارج از کشور برود و قهرمان لیگ شود، از نظر من به موفقیت رسیده است. بایرن از سال 2011 هر سال قهرمان بوندسلیگا شده است، اما آنها بر اساس نحوه عملکردشان در لیگ قهرمانان قضاوت می‌شوند. من آنها را به عنوان برنده هر سال تصور می‌کنم، به خصوص زمانی که آنها رابرت لواندوفسکی را داشتند. من آنها را مقابل منچستریونایتد دیدم و فکر می‌کنم بایرن شانس زیادی برای قهرمانی در اروپا خواهد داشت. اگر از من بپرسید، مایکل اوون عاشق صحبت کردن است! هری کین عاشق زندگی، گل زدن و بازی خوب است. او برای جام‌های نقره‌ای به آلمان رفت و اگر به آن دست یابد بسیار عالی خواهد بود.

1970172

اینس که در دوران بازی خود انگلیس را به مقصد اینتر ترک کرد، در مورد درخواست سختی که کین برای قطع روابط طولانی مدت خود با اسپرز داشت، اضافه کرد: بایرن بازیکنان برتری مانند مولر، کینگزلی کومان، آلفونسو دیویس، جاشوا کیمیچ و لئون گورتسکا را دارد. ما باید از خود بپرسیم که چرا هری نباید بخواهد این شانس را داشته باشد که با آنها بازی کند. من وقتی به اینترمیلان رفتم همین تجربه را داشتم. من می‌خواستم فرهنگ را تغییر دهم و این بهترین کاری بود که تا به حال انجام دادم. این برای هری متفاوت است، اما فکر می کنم او تصمیم درستی گرفت.

اینس در ادامه گفت: فکر می‌کنم اسپرز، با نحوه بازی آنگه پستکوگلو، اگر هری کین هنوز آنجا بود، مدعی جدی قهرمانی بود. هر چند هری نمی‌توانست آن را پیش‌بینی کند. بایرن به طور معمول تیم‌ها را با اختلاف پنج یا شش گل شکست می‌دهد و شما در لیگ برتر اغلب چنین چیزی را نمی‌بینید. اسپرز در صورت ماندن او مطمئناً مدعی اصلی می‌بود.

1970173

زمان مشخص خواهد کرد که هری کین مسیر درستی را انتخاب کرده یا خیر. اما تا به اینجای فصل به نظر در مسیر موفقیت و پیشرفت شخصی قدم گذاشته است. شما به عنوان یک هوادار فوتبال آیا با حرف‌های مایکل اوون موافق هستید یا انتخاب هری کین را مناسب می‌دانید؟

source