گزینه اول میلان برای جانشینی پیولی

میلان ؛ آنتونیو کونته گزینه اول میلان برای جایگزینی پیولی

میلان به احتمال زیاد پس از قطع همکاری با استفانو پیولی به سراغ آنتونیو کونته می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر باشگاه میلان در تابستان آینده تصمیم به قطع همکاری با استفانو پیولی داشته باشد، می‌تواند مذاکرات با آنتونیو کونته ایتالیایی را آغاز کند.

پیولی پس از تساوی ناامید کننده 2-2 روز جمعه مقابل سالرنیتانای رده بیستمی، مجددا تحت فشار قرار گرفته و موقعیت چالش برانگیزی را سپری می‌کند.

روسونری از سه بازی اخیر خود در سری A فقط یک برد کسب کرده است. با حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پیولی باید تیمش را در جمع 4 تیم برتر این فصل قرار بدهد.

انتظار نمی‌رود در واکنش به نتیجه روز شنبه، هیچ تغییر ناگهانی در وضعیت کادرفنی رخ بدهد. طبق گزارش کالچومرکاتو، قطعا پیولی همچنان پس از کریسمس مربی میلان خواهد بود. همچنین گاتزتا دلو اسپورت تایید کرده که پیولی می‌تواند تا پایان فصل در سمتش فعالیت کند.

با این حال، گمانه زنی‌های در مورد اتفاقات پایان فصل وجود دارد و هر دو رسانه فوق تایید می‌کنند که ممکن است در تابستان تغییراتی در کادرفنی میلان صورت بگیرد.

کالچومرکاتو و گاتزتا دلو اسپورت معتقد هستند که آنتونیو کونته بهترین مربی موجود حال حاضر در بازار است. احتمال دارد که کونته دستمزد بالایی دریافت کند و بازیکنان گران‌قیمتی هم در لیست او باشند اما او می‌تواند مشکلات خط دفاعی میلان را برطرف کند.

source