مورینیو در نقل و انتقالات به دنبال نفرات جدید

بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از گاتزتادلواسپورت، رم باید در دیدار بعدی به مصاف یوونتوس تیم دوم جدول رده‌بندی برود که این هفته توانست فروزینونه را شکست دهد و شرایط خوبی دارد. جالوروسی توانست در این هفته برد ارزشمندی برابر ناپولی به دست بیاورد. بعد از این دیدار پرونده سال ۲۰۲۳ در فوتبال ایتالیا بسته خواهد شد و بعد از استراحت زمستانی شاهد شروع نیم فصل دوم خواهیم بود.

ژوزه مورینیو در صحبت‌هایی در آستانه دیدار با یوونتوس درباره ارتباطش با بازیکنان این تیم گفت: من رابطه بسیار خوبی با بازیکنان تیم دارم، این به من اجازه می‌دهد گاهی اوقات تهاجمی‌تر و گاهی اوقات هم انتقادپذیرتر باشم، چون در تیم همدلی وجود دارد و این امکان برای من فراهم شده است که با بازیکنان بحث کنم و سپس دوباره عاشق همدیگر شویم. من دوست دارم با آن‌ها کار کنم و فکر می‌کنم بازیکنانم نیز دوست دارند با من کار کنند.

برنامه‌های رم برای خرید زمستانی

ژوزه مورینیو در مورد خرید‌های رم در فصل نقل و انتقالات زمستانی صحبت خاصی نکرد و به سوالات درباره لئوناردو بونوچی نیز پاسخ نداد. ژوزه مورینیو به دنبال تقویت خط دفاعی جالوروسی برای ژانویه است و به نظر می‌رسد لئوناردو بونوچی گزینه مورد نظر برای خط دفاعی است. رم با نمایندگان این بازیکن مذاکره کرده است و گفته می‌شود این بازیکن نیز تمایل زیادی برای بازگشت به سری آ دارد. این مدافع ایتالیایی از چهار ماه پیش برای یونیون برلین بازی می‌کند.

سرمربی جالوروسی افزود: من در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی‌کنم؛ فقط زمانی درباره نقل و انتقالات صحبت خواهم کرد که پنجره نقل و انتقالات به طور رسمی در ژانویه باز شود. ما هنوز یک بازی در پیش داریم و وقتی در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنیم ممکن است تمرکز بازیکنان از بین برود. در کل آنچه ما می‌خواهیم یک چیز است، آنچه می‌توانیم انجام دهیم چیز دیگری است. ما کریستنسن و آزمون را خارج از لیست یوفا داریم، اگر بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم شاید نتوانیم این دو بازیکن را از لیست خارج کنیم و این یک ریسک است. من یک مدافع مرکزی خوب برای آینده می‌خواهم، اما به نظر نمی‌رسد که این امکان پذیر باشد.

روملو لوکاکو، مهاجم رم نیز درباره بازی با ناپولی گفت: این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. باید به تیم‌های پیش‌رو نگاه کنیم و در هر بازی ذهنیت تهاجمی خود را حفظ کنیم و سعی کنیم همه تیم‌ها را ببریم تا به بالاترین حد ممکن در جدول صعود کنیم.

او درباره دیدار با یوونتوس نیز گفت: ما هرگز نباید از کارمان راضی باشیم. باید همیشه در مسیر درست باشیم تا بهتر از قبل عمل کنیم. این هفته برای ما بسیار مهم است، باید تا جایی که می‌توانیم آماده شویم. یووه تیم بسیار قدرتمندی است، ولی ما می‌خواهیم به آنجا برویم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

انتهای پیام/

source