بهترین سایت های دانلود مقاله خارجی

در فرآیند تحقیق و مطالعه و نوشتن مقاله علمی، آشنایی با نظرات دیگر پژوهشگران، از الزامات است!

چه قصدتان نوشتن پایان نامه و تز دکتری باشد و چه چاپ مقاله علمی در مجلات بین‌المللی، باید تحقیقات دیگر محقق‌ها را بخوانید و با ایده‌های مرتبط با موضوع پژوهش خود، آشنا شوید.

اما از دغدغه کسانی که درگیر نوشتن و ترجمه مقاله هستند، پیدا کردن منابع معتبری است که مقالات به روز و باکیفیت را در پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم بهترین سایت‌های خارجی دانلود مقاله را به شما معرفی کنیم تا با توجه به نیاز خود، سراغ آن‌ها بروید.

پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سایت sciencedirect

به احتمال زیاد اسم این سایت به گوشتان خورده است.

این سایت منبع دانلود مقالات انگلیسی رایگان است و امکانات خوبی برای جستجو در میان تحقیقات، برای شما در نظر گرفته شده است.

با جستجوی عنوان مقاله موردنظر، لیست مقالات برای شما نمایش داده می‌شود؛ بعد از پیدا کردن مقاله، عدد doi مقاله را یادداشت کرده و برای دانلود آن به سایت sci-hub مراجعه کنید.

بعد از وارد کردن عدد و ورود به صفحه مقاله، با زدن دکمه سیو، مقاله به صورت کاملاً رایگان دانلود می‌شود.

با استفاده از این روش می‌توانید از تمام سایت‌های دانلود مقاله و پایان‌نامه استفاده کنید.

سایت core

بعد از سایت sciencedirect، این سایت یکی از بهترین منابع دانلود مقاله است؛ بعد از اینکه به این سایت وارد شدید، کافیست عنوان مقالات را جستجو کرده و بعد از میان لیستی که به شما نمایش داده می‌شود، آن را انتخاب کنید.

تمامی نتایج، دارای گزینه سیو برای دریافت فایل PDF است و با یک کلیک ساده، می‌توانید آن را داشته باشید.

سایت گوگل اسکالر

گوگل اسکالر یک موتور جستجوی رایگان و جامع برای مقالات و منابع علمی است؛ از سال ۲۰۰۴ که این موتور جستجو راه‌اندازی شد، مستندات علمی، مقالت و کتب پژوهشی زیادی در آن جمع‌آوری شد.

گوگل اسکولار


آمار دقیق و رسمی این منابع چیزی بیش از ۳۹۰ میلیون نسخه است؛ از ویژگی‌های این سایت می‌توان به امکان سنجش اعتبار مقاله، محاسبه H-Index، مشاهده مقالات به زبان‌های مختلف و بررسی استنادهای یک مقاله اشاره کرد.

سایت Sci-Hub

سایت Sci-hub فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرد و با کسب اجازه از موسسات آموزشی برای شما امکان دسترسی به مقالات آموزشی و متون آکادمیک را فراهم کرده است.

البته این سایت بارها به دلیل نقض قانون کپی رایت مورد اتهام قرار گرفته و بسیاری از ارائه‌دهنده‌های اینترنت، دسترسی به آن را محدود کرده‌اند.

سایت Doaj

نام این سایت مخفف عبارت Directory of open access journals است که در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شده و به شما امکان دسترسی به مقالات زیادی را می‌دهد.

این مقالات در زمینه‌های مختلف بود و با یک جستجوی ساده به لیستی از مقالات مرتبط با موضوع، دسترسی خواهید داشت.

برای دانلود مقالات، کافیست بر روی گزینه Full text کلیک کنید تا فایل پی دی اف مقاله مورد نظر را به صورت رایگان دانلود کنید.

سایت Library Genesis

این سایت یکی از بزرگ‌ترین دیتابیس‌ها را در میان سایت‌های دانلود رایگان مقالات دارد؛ در این سایت به بیش از ۲٫۷ میلیون نسخه کتاب و ۵۸ میلیون ژورنال علمی دسترسی خواهید داشت.

در بریتانیا بسیاری از ارائه‌دهنده‌ها اینترنت، دسترسی به آن را محدود کرده‌اند، اما از لینک‌های جایگزین می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

سایت Citationsy

برای پیدا کردن مقالات ژورنالی و رساله‌ها می‌توانید به این آرشیو مراجعه کرده از امکانات نسخه رایگان آن استفاده کنید.

۳ روز امکان استفاده رایگان از تمام امکانات را دارید؛  برای استفاده از تمام امکانات، استفاده از نقل‌قول‌ها، رفرنس‌ها و … باید به صورت ماهیانه حدود ۱۰ دلار پرداخت کنید؛ این رقم برای دانشجویان ۵ دلار است.

پلتفرم ScienceOpen

این پلتفرم اجتماعی تخصصی، برای محققان بوده و بیش از ۴۰ میلیون مقاله در شاخه‌های مختلف در دسترس است!

پلتفرم ScienceOpen از سال ۲۰۱۳ توسط الکساندر گروسمن که از پروفسورهای برجسته دانشگاه علوم کاربردی لایپزیگ آلمان، پایه‌گذاری شده است.

هدف این پلتفرم جستجو برای پیدا کردن روش‌های جدید علمی و اشتراک‌گذاری این اطالاعات در انجمن‌های تحقیقاتی است؛ تا اینجا، به خوبی این هدف محقق شده است.

برای دانلود مقاله کافیست عنوان، کلمه کلیدی، نام ناشر، نویسنده و یا حتی ژورنال را جستجو کرده و مقاله موردنظر خود را انتخاب و دریافت کنید.

سخن پایانی

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد؛ سعی کردیم بهترین منابع را برای دسترسی به مقالات معتبر معرفی کنیم.

اگر در مسیر نوشتن مقاله علمی هستید و به خدمات ترجمه نیاز داشتید، می‌توانید روی کمک ترنسیس حساب کنید.

ترنسیس پتلفرم ترجمه تخصصی آنلاین است که تمام سرویس‌های ترجمه را با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه به شما ارائه می‌دهد؛ از ترجمه متن گرفته تا پارافریز تخصصی، ویراستاری حرفه‌ای و استخراج مقاله و چاپ آن در مجلات بین‌المللی معتبر.

اگر سوالی دارید، حتماً از ما بپرسید، مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.

source