قطعی اینترنت ثابت تهران 4 دی 1402 در ادامه روند اختلالات اینترنتی رقم خورد. این خبر توسط مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران تأیید شده است.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که از ساعتی پیش اینترنت مخابرات تهران برای بسیاری از کاربران با قطعی‌های پی در پی همراه شده است. این موضوع بلافاصله توسط مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران تأیید و مشخص شد که مشکل در نوسانات دیناسنتر اصلی بوده است. حال با وجود اینکه مشکل اصلی پیدا شده، انتظار می‌رود که قطعی اینترنت ثابت تهران 4 دی 1402 کمتر از 1 ساعت دیگر مرتفع شود.

شرح به‌روزرسانی خبر: محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات گفت: «اقدامات مسئولان فنی شرکت مخابرات از ظهر روز گذشته (دوشنبه) آغاز شد و اکنون تمامی لینک‌های اینترنت ثابت مخابرات در آن مناطق به حالت نرمال درآمده است.»

بیشتر بخوانید: آیا قیمت اینترنت باز هم افزایش خواهد یافت؟ ؛ درخواست اپراتورها برای افزایش تعرفه تا ۲ برابر

قطعی اینترنت ثابت تهران 4 دی 1402

از ساعتی پیش کاربران اینترنت ثابت در شهر تهران با قطعی اینترنت مخابرات مواجه شدند. این قطعی اینترنت توسط محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران به شکل رسمی تأیید و اعلام شد که نخست این مشکل در یکی از مراکز اصلی مخابرات بوده است.

وی تاکید کرده:

اختلال به وجود آمده سراسری نیست و در تهران هم فقط برای برخی مشترکان تهرانی این اختلالات به وجود آمده است.

قطعی اینترنت ثابت تهران 4 دی 1402



اما در ادامه این قطعی اینترنت، معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات بیان داشت: «مشکل در یکی از دیتاسنترهای اصلی مخابرات بود که تا 2 ساعت دیگر مشکل به طور کامل رفع خواهد شد.»

وی گفت:

این نوسان باعث شد سیستم‌های ارتباطی با مشتریان شامل مرکز تماس و پرتالی که به مشتریان خدمت‌دهی می‌کند قطع شود.

معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات همچنین به خبرگزاری مهر اعلام کرده است: «اینترنت مشترکین قطع نمی‌شود ولی اگر بخواهند اینترنت را تمدید شارژ یا خریداری کنند یک تا دو ساعت دچار مشکل هستیم.»

بیشتر بخوانید:

آیا شما نیز با احتلال و قطعی اینترنت مواجه شدید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

source

توسط