هجوم بازیکنان تیم ملی به گوشی میثاقی

محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر که در برنامه شنبه‌شب به شدت از محمدحسین کنعانی‌زادگان بابت ماجرای حواله‌های خودرو دفاع کرده بود، این‌بار با سیل پیام‌های بازیکنان تیم ملی مواجه شد که از او خواسته بودند حتما ماجرای حواله‌ها را به کیومرث هاشمی وزیر ورزش جوانان یادآوری کرده و از حق آن‌ها دفاع کند. میثاقی هم به طور سربسته این مسئله را با نفر اول ورزش کشور در جریان گذاشت و از او قول گرفت که در یک برنامه به صورت حضوری میزبان کیومرث هاشمی باشد و مسائل مربوط به بازیکنان تیم ملی و کلا فوتبال کشور را با او مطرح کند.

بازیکنان تیم ملی می‌گویند بابت حواله خودروهای لوکس هزینه زیادی انجام دادند و نکته دیگر این‌که وقتی قولی به آن‌ها داده شده، باید عملی شود. امروز شجاع خلیل‌زاده‌ هم در مصاحبه‌ای ضمن بچگانه خواندن حرکت کنعانی‌زادگان گفته بود هر کسی حق ندارد در مورد فوتبالیست‌ها و پاداش آن‌ها نظر بدهد و البته گفت که ما بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی نداریم که به کشتی‌گیران هم پاداش بالایی بدهند.

طبق شنیده‌های ما کیومرث هاشمی و مهدی تاج پیگیر ماجرای حواله خودروی ملی‌پوشان هستند که قول آن قبل از جام جهانی به آن‌ها داده شده بود اما با حکم دیوان عدالت اداری اهدای این پاداش فعلا منتفی شده است.

source