گوردیلو نگذاشت درخشش مسلم بسوزد؛/ شاهکار ستاره ایرانی: سریع‌ترین دبلِ فصل (عکس)


کد خبر : 1989555 |
04 دی 1402 ساعت 17:21 |
29.3K بازدید |

2
دیدگاه

گوردیلو نگذاشت درخشش مسلم بسوزد؛


تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا با شاهکار مسلم اولاد قباد و خلق یک رکورد جالب از ستاره ایرانی، سال 2023 را با پیروزی و جایگاه پنجم لیگ به پایان رساند.

شاهکار ستاره ایرانی: سریع‌ترین دبلِ فصل (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین دوئل سال 2023 برای پالما و ستاره‌های ایرانی‌اش با پیروزی به پایان رسید. در چارچوب هفته شانزدهم لیگا اسپانیا، تیم پالما موفق شد با نتیجه 4 بر سه مقابل مهمان خود سانتاکولوما به پیروزی دست پیدا کند تا با کسب این سه امتیاز، در جایگاه پنجم لیگ وارد سال جدید 2024 شود. در شرایطی که به نظر می‌رسید با شروع فوق‌العاده پالما که حریف را در همان دقایق ابتدایی به لاک دفاعی فرو برد و گل‌های مسلم در دقایق 2 و 3، طرفداران را به انتظار یک پیروزی پُرگل امیدوار کرده بود، اما در لحظاتی ورق برگشت و قهرمان جهان تا مرز کامبک خوردن پیش رفت اما سرانجام باری دیگر برتری‌اش را بدست آورد.

1971098

ابتدا مسلم اولاد قباد پس از ربودن توپ از تیم کاتالان، ضربه‌اش را به طور مستقیم روانه دروازه‌ای کرد که بورخا پوئرتا وظیفه دفاع از آن را داشت که مسلم با اولین ضربه او را تسلیم کرد. چند ثانیه بعد، مرد سال فوتسال آسیا پس از مثلثی عالی بین او، رومولو و گوردیلو، گل دوم را به ثمر رساند. 

1971099

سه دقیقه بعد نوبت ستاره دیگر پالما رسید و یک شوت پای چپ توسط ریویلوس که باعث ایجاد فاصله بین دفاع رقیب شد، باعث افزایش بیشتر برتری شد.

تیم سوم کاتالان که هفته گذشته را نیز با شش گل به خائن واگذار کرده بود و نوار پیروزی‌هایش را در دو هفته اخیر پاره شده می‌دید، خیلی سریع در همان نیمه اول نسبت به عملکرد فوق‌العاده حریف واکنش نشان داد و در حالی که پالمایی‌ها این سه امتیاز را مال خود می‌دانستند، در دقایق 9 و 20 موفق به گلزنی شدند تا هشدار را برای مسلم اولاد قباد و هم تیمی‌هایش به صدا در بیاورند.

1971100

با آغاز نیمه دوم و روحیه بالای حریف که به خوش‌خیالی پالمایی‌ها آسیب زده بود، کاردونا به محض ورود به زمین، گل سوم و تساوی بخش را برای تیمش ارمغان آورد تا همه چیز برابر شود. پالمایی‌ها که پیروزی را به راحتی از کف داده بودند، تاکتیک و سیستم خود را تغییر دادند و از پلن‌هایی دیگری برای ادامه بازی استفاده کردند تا سرانجام، گوردیلو که در نیمه اول موقعیت‌های خوبی را هدر داده بود، اینبار توانست با پاس خوب فابینیو تیرخلاص را وارد دروازه حریف کند تا دوباره اعتماد به نفس را به مایورکایی‌ها بازگرداند.

1971101

در نهایت وادیو و شاگردانش با درخشش مرد سال فوتسال آسیا و کسب بیست و هشتمین امتیاز در رده پنجم لیگا ناسیونال قرار گرفتند تا با پیروزی از سال 2023 خداحافظی کنند.

1971097

مسلم اولاد قباد در این دیدار که از ابتدا وارد زمین شده بود و سریع‌ترین دبلِ فصل را به نام خود ثبت کرد، بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و همچنین سالارآقاپور برای دقایقی برای پالما به میدان رفت. لازم به ذکر است، سالار به علت دو بازی دوستانه ملی مقابل روسیه و خستگی زیاد با صلاحدید وادیو و همکارانش، کمتر به میدان رفت تا از مصدومیت دور بماند

source