کد خبر : 1990848 |
09 دی 1402 ساعت 23:14 |
3.3K بازدید |

2
دیدگاه

امیدوارم شرایط برای همه برابر شود؛


حامد لک گفت: ملیکا بسیار قابل احترام بود و اگر تهران بودم حتما در مراسم تشییع پیکر او حضور پیدا می‌کردم.

عذرخواهی لک از خانواده ملیکا: می‌خواستم کنارتان باشم

به گزارش “ورزش سه”، یک هفته از مرگ دلخراش ملیکا محمدی می‌گذرد و فردا آخرین وداع با او در استادیوم آزادی انجام خواهد شد. استادیومی که او آرزو داشت یک روزی نامش در آن طنین‌انذاز شود. مراسم تشییع پیکر شماره ۱۸ تیم ملی زنان درحالی فردا از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که از همه باشگاه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است، اما برخی از تیم‌ها به دلیل برگزاری مسابقات هفته پانزدهم، امکان شرکت در این مراسم را نخواهند داشت. مس رفسنجان یکی از همین تیم‌هاست که به دلیل میزبانی از پرسپولیس در رفسنجان، از روزهای قبل در این شهر حضور دارد و اعضای این تیم نمی‌توانند صبح فردا در مراسم تشییع ملیکا حضور پیدا کنند.

به همین علت، حامد لک، دروازه‌بان سال‌های گذشته پرسپولیس که در طی روزهای اخیر هم به مرگ دلخراش ملیکا واکنش نشان داده بود، ضمن عذرخواهی از خانواده محمدی، هم‌دردی خود را با آن‌ها اعلام کرد.

1973084
واکنش حامد لک در استوری اینستاگرام ساعاتی بعد از مرگ دلخراش شماره ۱۸ تیم ملی زنان.

سنگربان فعلی مس رفسنجان در همین خصوص به “ورزش سه” گفت: از روزی که خبر این سانحه دلخراش و مرگ ملیکا محمدی عزیز را شنیدم، بسیار متاثر و متاسف شدم. دختری که علی‌رغم شرایط زندگی در آمریکا، ایران را انتخاب کرده بود تا پیراهن تیم ملی را به تن کند و این بسیار قابل احترام است.

لک ادامه داد: دوشنبه بازی حساسی با پرسپولیس داریم و الان رفسنجان هستیم، اگر تهران بودم حتما با افتخار در مراسم تشییع پیکر این ستاره شرکت می‌کردم اما متاسفانه امکانش فراهم نیست؛ از همه مردم می‌خواهم بدرقه با شکوهی از این ستاره فوتبال کشورمان داشته باشند و او را به آرزویش که شنیدن نامش در ورزشگاه آزادی بود برسانند.

دروازه‌بان شماره یک مس رفسنجان در پایان گفت: برای خانواده ملیکا محمدی آرزوی صبر و آرامش دارم. امیدوارم شرایط در آینده طوری پیش برود که همه ورزشکاران زن و مرد در تمام رشته‌ها از امکانات مناسبی برخوردار باشند و دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

source

توسط varzeshikhabari