کد خبر : 1990799 |
09 دی 1402 ساعت 20:15 |
14K بازدید |

6
دیدگاه


راسموس هویلوند، ستاره منچستر یونایتد، به دلیل بیماری از لیست تیمش برای بازی مقابل ناتینگهام فارست خط خورد.

بدشانسی ستاره یونایتد: غیبت پس از اولین گل

به گزارش “ورزش سه”، راسموس هویلوند پس از مدت‌ها، هفته قبل موفق شد اولین گلش را برای منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. او در نقل و انتقالات تابستان گذشته به شیاطین سرخ پیوست اما از آن زمان موفق نشده بود گلی در لیگ برتر ثبت کند.

با وجود موفقیت و گلزنی‌های پیاپی در چمپیونزلیگ، لیگ برتر برای یونایتد مهم‌تر بود. جایی که هویلوند تا هفته قبل در گلزنی ناکام مانده بود. در نهایت او بازی خوبی را برای اولین گلش انتخاب و کامبک تیمش در برد ۳-۲ مقابل استون ویلا را تکمیل کرد.

1972988

هواداران و اعضای یونایتد منتظر بودند که او درخشش و گلزنی را در بازی امشب با ناتینگهام فارست ادامه دهد. تن‌هاخ نیز از این قاعده مستثنی نبود. او در نشست خبری پیش از بازی گفت: «از ته قلبم برای هویلوند خوشحالم. می‌دانستم او بازیکن خوبی است. در لیگ قهرمانان و باشگاه‌های قبلی‌اش گلزنی‌های او را دیده بودیم ولی در لیگ برتر با بدشانسی روبرو می‌شد. حالا که او اولین گلش را زده است، امیدوارم مقابل فارست و بازی‌های بعدی نیز عملکردش را تکرار کند.»

برآورده شدن این آرزو اما حداقل در بازی امشب غیرممکن است زیرا بیماری مهاجم جوان دانمارکی مانع حضور او در لیست بازی امشب تیم شده است. بر اساس گزارش منابع نزدیک به باشگاه تن‌هاخ امروز چند بار وضعیت هویلوند را جویا شد تا شاید بتواند او را در ترکیب قرار دهد اما شرایط او مناسب بازی نبود و این بازی مهم را از دست داد.

source

توسط varzeshikhabari