کد خبر : 1990819 |
09 دی 1402 ساعت 21:36 |
1.2K بازدید |

2
دیدگاه


یکی از مصوبات جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی مقدمات حضور در اردوی خارجی بود.

طلسم اردوی خارجی پرسپولیس می‌شکند، مقصد دوبی

به گزارش ورزش سه در جلسه هایت مدیره باشگاه پرسپولیس بحث برپایی اردوی خارجی در نیم فصل به شکل جدی مطرح شد.
پرسپولیس در دو سال اخیر و در تمرینات پیش فصل تابستانی قصد برپایی اردوی خارجی داشت اما به خاطر مشکلات متنوع و محدودیت‌های مالی برخلاف برخی تیم های لیگ برتری نتوانست به اردو برود.
این موضوع در مصاحبه های یحیی گل محمدی همواره به عنوان یکی از نقاط ضعف باشگاه مطرح شده  و حتی امید عالیشاه در مصاحبه اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرده بود.
با این وجود به نظر می‌رسد در زمستان امسال احتمالا طلسم اردو نرفتن پرسپولیس شکسته شود.

1971884

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اردوی خارجی قصد برپایی یک اردوی 10 تا 12 روزه در دبی را دارند و دنبال فراهم کردن مقدمات آن هستند.
طبق مصوبه وزارت ورزش تیم‌های ایرانی برای حضور در اردوهای خارجی باید منابع مالی مجزایی تهیه کنند و هزینه‌های این اردو جزو هزینه‌های جاری باشگاه نباشد.در عین حال باشگاه پرسپولیس برای برپایی این اردو باید دنبال اسپانسرهای مجزا برای تامین هزینه‌های سفر و برپایی اردو باشند که در این زمینه با یکی دو بخش صحبت‌ها و مذاکراتی انجام شده که فعلا به نتیجه نرسیده است.
با توجه به تعطیلی طولانی مسابقات لیگ برتر و حضور تیم ملی در جام ملت‌ها یحیی گل محمدی اصرار به برگزاری اردوی خارجی دارد و  مدیران باشگاه نیز به خاطر اتفاقات دو تابستان اخیر دنبال این هستند که این اردو حتما برگزار شود و در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می دهند.

source

توسط varzeshikhabari