کد خبر : 1990826 |
09 دی 1402 ساعت 21:48 |
4K بازدید |

5
دیدگاه


لوکا مودریچ، ستاره کروات، معتقد است تمدید قرارداد رئال مادرید با کارلو آنچلوتی نشان می‌دهد این باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.

مودریچ: با تمدید آنچلوتی در مسیر درست هستیم

به گزارش “ورزش سه”، لوکا مودریچ در دوران حضورش در رئال مادرید، زیر نظر کارلو آنچلوتی افتخارات بسیاری کسب کرده است. او این فصل را با نیمکت‌نشینی آغاز کرد و در بخشی از فصل نیز نارضایتی‌اش را نشان داده بود اما با مصد‌ومیت‌های فراوان دوباره راهش را به ترکیب باز کرد و بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت.

با همه فراز و فرودها رابطه ستاره خط هافبک رئال با کارلو آنچلوتی خوب است و کارلتو نیز در صحبت‌هایش از مودریچ به‌عنوان اسطوره باشگاه یاد کرده است. حالا با تمدید قرارداد سرمربی ایتالیایی و رئال، به‌نظر می‌رسد حتی اگر مودریچ برای فصل آینده هم در رئال بماند، دوران بازی‌اش در این تیم را زیر نظر آنچلوتی به پایان خواهد رساند و او آخرین سرمربی‌اش در این باشگاه است.

1973030

در همین راستا، هافبک کروات در مصاحبه‌ای تمدید با آنچلوتی را اتفاق مثبتی دانست. او گفت: «تمدید با آنچلوتی مهم است، همه ما از این خبر خوشحالیم. این تصمیم باشگاه بسیار درست است. این نشان می‌دهد در مسیر درستی هستیم. کاری که مربی انجام داده، انجام می‌دهد و کاری که قرار است انجام دهد بسیار مهم است. آنچلوتی را همه در رختکن دوست دارند. اینکه او تا سال ۲۰۲۶ در باشگاه حضور دارد یک خبر عالی برای همه است.»

source

توسط varzeshikhabari