کد خبر : 1991126 |
11 دی 1402 ساعت 01:24 |
12.6K بازدید |

8
دیدگاه


رفتار عجیب کاپیتان تیم زیر ۱۲ ساله‌های اتلتیکو مادرید در دیدار مقابل رئال، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

رفتار عجیب در دربی مادرید: حمله به جای دست دادن!

به گزارش “ورزش سه”، دربی مادرید بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در رده زیر ۱۲ ساله‌ها خبرساز شده است. کلیپی از ابتدای این دیدار منتشر شده که توجه رسانه‌ها و اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است.

در کلیپی که از مراسم ابتدایی بازی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، کاپیتان تیم زیر ۱۲ ساله‌های اتلتیکو مادرید هنگام دست دادن با بازیکنان حریف دستانش را به شکل محکمی به بازیکنان رئال می‌کوبد و به نوعی نه‌تنها با آنها دست نمی‌دهد، بلکه به آنها ضربه وارد می‌کند.

او این رفتار را با همه بازیکنان ادامه می‌دهد و کنار می‌رود. هم‌تیمی‌های او اما به روال عادی با بازیکنان حریف دست می‌دهند و برای بازی آماده می‌شوند.

هواداران از نوع دست دادن او تعجب کردند و برخلاف برخی از کاربران که از هیجان و اشتیاق او برای بازی تمجید کردند، بسیاری  رفتارش را مورد انتقاد قرار دادند.

1973494
1973495
1973497

هواداری نوشته است: «این واقعا جالب است. تاثیر دیه‌گو سیمئونه رو می‌توانیم ببینیم. او در همین سن کم رقابت با همشهری را به خوبی درک کرده است.

کاربر دیگری در این مورد گفت: «رفتارش به شدت اشتباه است. ما باید از سن کم اخلاق در فوتبال را به بازیکنان یاد دهیم. او در آینده تبدیل به بازیکنی خشن می‌شود.»

هواداری نوشت: «رفتارش شرم‌آور است. به نظرم اگر اتلتیکو مادرید با او برخورد نکند، اشتباه بزرگی مرتکب شده است.»

یکی دیگر گفته: «اگر من مربی او بودم نه‌تنها بازوبند را از او می‌گرفتم، بلکه چند بازی نیز او را نیمکت‌نشین می‌کردم تا اشتباهش را بفهمد.»

source

توسط varzeshikhabari