ژاوی: ما هنوز زنده‌ایم، به قهرمان لالیگا احترام بگذارید

طرفداری | بارسلونا در بازی برابر لاس پالماس موفق به برد 2-1 شد تا آنها در اولین بازی خود در سال 2024 به پیروزی برسند.

هواداران بارسلونا در بازی امشب برابر لاس پالماس دو نیمه کاملا متفاوت را تجربه کردند و در نیمه دوم، بازیکنان بارسا بهتر عمل کردند و در نهایت توانستند با پنالتی دقیقه 93 ایلکای گوندوعان به پیروزی برسند. ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. ژاوی از عملکرد ویتور روکه رضایت داشت و می‌گوید او از وقتی به بازی آمد، عملکرد تیمش در فاز هجومی بهتر شد.

بازی مقابل لاس پالماس

می‌دانستیم که در این مسابقه قرار نیست، تسلط زیادی داشته باشیم. فکر می‌کنم تیم ما به اندازه کافی خوب عمل کرد تا پیروز شود. نتیجه منصفانه است. تیمم برای برد بازی کرد و معتقدم که شایستگی این پیروزی را داشتیم. کلید بازی و برتری ما حمله به فضای پشت خط دفاعی آنها بود. تمام هفته را سر این موضوع تمرین کردیم، اما خوب کار نکردیم. آفسایدهای زیادی دادیم و دقت پاس‌هایمان هم کم بود.

در نیمه نخست ما عملکرد خوبی نداشتیم و پاس‌های بازیکنان به مقصد نمی‌رسید. باید از این نظر پیشرفت کنیم و بهتر ظاهر شویم. اما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول، فضاهای آسانی را پشت دفاع دیدیم اما به سرعت پاس می دادیم. در نیمه دوم ما آرام‌تر بودیم و با آرامش بهتری بازی کردیم.

ما مقابل تیمی کامبک زدیم که هیچ تیمی نتوانسته بود در این فصل جلوی آنها کامبک بزند و به بازی برگردد. در رختکن به بازیکنانم گفتم مطمئن هستم این بازی را 3-1 می‌بریم. در بازی فوتبال همیشه تنش‌های عصبی و فشار وجود دارد.

تعویض لواندوفسکی

لواندوفسکی تعویض شد، چون امروز به مهاجمانی نیاز داشتیم که بتوانند پشت خط دفاعی با سرعت پا به توپ شوند؛ مثل ویتور روکه. بازیکنان باید بفهمند که چه زمانی باید تعویض شوند. رقابت زیادی وجود دارد، اما همه آنها بازی خواهند کرد.

عملکرد ویتور روکه

خوب کار کرد. او در چند دقیقه آخر بازی به ما انرژی زیادی داد.

پنالتی گوندوعان

پنالتی کاملا واضح و درست بود و هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد.

تقریبا 10 امتیاز از رئال مادرید عقب بودید

شما خبرنگاران همیشه منفی‌بافی می‌کنید. نمی‌دانم آیا این کار را با سرمربیان دیگر هم انجام می‌دهید یا نه. فعلا ما این بازی را بردیم و این اتفاق هم رخ نداد. بنابراین بحث کردن در این خصوص، پوچ و بی‌معنی است.

واقعا شکست دادن تیم‌ها در لالیگا کار خیلی سختی است. بازی در لالیگا دشوار و سخت است. ما به سختی پیروز می‌شویم، به بازی‌ها نگاه کنید. ما هنوز زنده‌ایم، به قهرمان لالیگا احترام بگذارید.

مصدومیت کانسلو

مصدومیت کانسلو جدی به نظر نمی‌رسد، اما باید روی او آزمایشاتی انجام شود و منتظر جواب این تست‌ها خواهیم بود.

source