اسدی:‌ یک سال است که در پست مهاجم بازی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا اسدی در حاشیه تمرین تیم ملی در جزیره کیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در این اردو و در این جمع ملی‌پوشان حضور دارم. اردوی خیلی خوبی داریم به هماهنگی نسبی هم رسیده‌ایم فردا هم عازم قطر هستیم و امیدوارم شرایط خوبی را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در جزیره کیش همه چیز خوب است مخصوصاً از محل استراحت و هتل و محل تمرین‌مان و همه چیز خیلی خوب است.

اسدی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا درخشش در لیگ برتر را در تیم ملی هم داشته باشد، عنوان کرد: این چیزی نیست که مخصوص من باشد مخصوص همه بازیکنان است. همه تمام توان و تلاش‌شان را می‌گذارند تا تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. 

وی در مورد حمایت هواداران از تیم ملی گفت: خیلی خوب بوده مثل همیشه؛ همه در کنار هم هستیم. امیدوارم با حمایت‌شان و دعای خیر‌شان ما را کمک کنند و در نهایت نتیجه خوبی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه شما از وقتی در پست مهاجم بازی می‌کنید عملکرد بسیار خوبی داشتید و آیا احتمال می‌دهید در جام ملت‌‌‌ها هم در این پست یک پدیده باشید، گفت: حدود یکسال است که مهاجم بازی می‌کنم و بیشتر در فاز هجومی بازی می‌کنم و فرصتی به من داده شود تمام تلاشم را می‌کنم جواب لطف امیر قلعه‌نویی را بدهم و هم سرباز خوبی برای کشور عزیزمان و مردم ایران باشم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

source