الگری: برد خوبی برای دور شدن از رتبه پنجم کسب کردیم!

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری پس از بازی سالرنیتانا و یوونتوس با خبرنگاران صحبت کرد.

الگری گفت:

تیمی را جلوتر از خود می بینیم که در حال انجام کاری فوق العاده است. برد امروز برای اجتناب از رتبه پنجم مهم بود! حالا در کوپا ایتالیا هم حاضر هستیم و به نیمه نهایی رسیده ایم. در حال حاضر از لحاظ بدنی هم شرایط خوبی داریم. از لحاظ حفظ کردن آرامش خود هم پیشرفت کرده ایم. حریف خوب بازی کرد و ما هم در مجموع خوب بازی کردیم. آن چه از این بازی خوشم نیامد این بود که وقتی چندین بازی پشت سر هم است که گل می خوریم. بدی آن این است که حریفان فکر خواهند کرد که هر توپی به سمت دروازه ما بزنند، به گل تبدیل می شود.

در بازی های اخیر حملات بهتری به سمت دروازه حریف داشته ایم اما از لحاظ دفاعی ضعیف تر شده ایم. پیروزی مهمی بود اما باید آن چه را که در آن افت کرده ایم را هم بررسی کنیم. لحظاتی هست که به حریفان نشان می دهید آسیب پذیر هستید. این دقیقا آن چیزی است که باید بهبود یابد.

باید از ولاهوویچ بهتر استفاده کنیم. در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی دارد. حالا از لحاظ تکنیکی پیشرفت کرده و زمان کافی برای بهتر شدن هم دارد. 46 امتیازی که کسب کرده ایم، امتیازات بسیاری است. باید قدم به قدم پیش برویم. بازی سختی با فروزینونه خواهیم داشت. آن ها تیمی با کیفیت هستند. باید به خوبی برای آن بازی آماده شویم و تلاش برای بهبود عملکردمان داشته باشیم.

وار؟ باید آن را همان گونه که هست بپذیریم. عملکرد وار هم نسبی است نه مطلق.

source