داور علیه بارسا: گل ستاره پرتغالی درست بود


کد خبر : 1992820 |
18 دی 1402 ساعت 11:33 |
12.2K بازدید |

10
دیدگاه


گل ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی بارسلونا، برابر بارباسترو به اشتباه از سوی داور این بازی مردود اعلام شد.

داور علیه بارسا: گل ستاره پرتغالی درست بود

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم جام حذفی اسپانیا روبه‌روی تیم دسته چهارمی بارباسترو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان ژاوی در ابتدا با دو گل فرمین لوپز و رافینیا از حریف پیش افتادند و پس از آن بارباسترو موفق شد یکی از این دو گل را جبران کند و اختلاف را به یک گل برساند تا بارسا کمی از این اتفاق نگران شود. 

اما فلیکس پیش از به ثمر رسیدن گل اول حریف توانست روی یک فرار و ضربه خوب گل سوم تیمش را به ثمر برساند که پرچم کمک داور بالا رفت و داور اعلام کرد که این گل به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شده است و این موضوع اعتراض این بازیکن و کادر فنی بارسا را هم به همراه داشت. 

1976251

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که کارشناسان داوری اسپانیا با بررسی این صحنه اعلام کردند که این گل به هیچ وجه آفساید نبوده است و این اشتباه کمک داور و همچنین داور وسط بود که باعث شد بارسا نتواند با اختلاف گل بیشتری برابر حریف به پیروزی برسد. 

این موضوع به معضلی جدی برای بارسلونا تبدیل شده و بسیاری از هواداران و کارشناسان از ژاوی و تیمش به‌خاطر این که توانایی کسب پیروزی با اختلاف بیشتر از یک گل را ندارند انتقاد می‌کنند.

source