در جریان پیروزی دو گله مصر برابر تانزانیا/ صلاح قبل از جام ملت‌ها پنالتی خراب کرد


کد خبر : 1992819 |
18 دی 1402 ساعت 11:44 |
387 بازدید |

0
دیدگاه

در جریان پیروزی دو گله مصر برابر تانزانیا


تیم ملی مصر در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا با دو گل از سد تانزانیا گذشت.

صلاح قبل از جام ملت‌ها پنالتی خراب کرد

به گزارش “ورزش سه”، محمد صلاح در جریان پیروزی 2 بر صفر مصر مقابل میهمان خود تانزانیا، یک پاس گل داد و یک ضربه پنالتی را از دست داد که البته در ادامه به شکل اتفاقی وارد دروازه شد. فراعنه پیش از عزیمت به ساحل عاج برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا که از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود، آخرین بازی دوستانه خود را برگزار کردند.

صلاح در دقیقه 32 این مسابقه پایه‌گذار گل نخست تیمش بود. او روی یک همکاری با محمود حسن (ترزگه)، با یک پاس دیدنی و در عمق، توپ را در موقعیت تک به تک به این بازیکن رساند که ضربه ترزگه با عبور از دروازه‌بان حریف، وارد دروازه شد.

در دقیقه 73 مسابقه، عمر مرموش بازیکن تعویضی مصری‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شد. محمد صلاح پشت این توپ ایستاد ولی ضربه او به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه به پشت آیچی مانولا، دروازه‌بان تانزانیا برخورد کرد و به طور اتفاقی وارد دروازه شد تا این گل به نام سنگربان میهمان ثبت شود.

1976248
1976249

روی ویتوریا پرتغالی در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان اصلی و تعویضی به میدان رفت. تنها نکته نگران کننده برای مصری‌ها، مصدومیت عمر کمال عبدالواحد، مدافع راست این تیم بود که 12 دقیقه مانده به پایان مسابقه تعویض شد.

مصر که سابقه هفت مرتبه قهرمانی در این پیکارها را در کارنامه خود ثبت کرده است، به دنبال کسب قهرمانی هشتم پس از چند سال است.

source