قول لاپورتا: این قرارداد را ببندم، هافبک می‌خرم


کد خبر : 1992718 |
17 دی 1402 ساعت 21:41 |
18.1K بازدید |

10
دیدگاه


بارسلونا همچنان در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه یک هافبک به خدمت بگیرد.

قول لاپورتا: این قرارداد را ببندم، هافبک می‌خرم

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا نیاز دارد برای خرید یک هافبک در همین ماه، فروش مجدد سهام بارسا ویژن را نهایی کند. این موضوع به مسائل مختلفی بستگی دارد.

اکنون هدف اصلی آنها در نقل و انتقالات جذب یک هافبک است، اما ناکامی لیبرو (خریدار بارسا ویژن) در پرداخت ۴۰ میلیون یورو که مهلت آن تا پایان سال ۲۰۲۳ بود، بلوگرانا را در وضعیت نه‌چندان مناسبی قرار داده است.

اسپورت می‌گوید که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، در حال مذاکره با یک صندوق سرمایه گذاری مکزیکی و عربی برای یک قرارداد جدید است و در داخل باشگاه، این اطمینان وجود دارد که آنها می‌توانند قبل از پایان پنجره قرارداد را نهایی کنند.

1976054

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، بارسلونا فوراً به سراغ جذب هافبکی برای جانشینی گاوی می‌رود. یکی از بازیکنانی که به بارسا لینک شده است، الیکس گارسیا است که در شش هفته گذشته نامش به کرات پیرامون اخبار بلوگرانا مطرح شده است.

با این وجود، گزینه آنها خرید یک هافبک قرضی با گزینه خرید در تابستان است. اگر اینطور باشد، شانس آنها برای جذب گارسیا به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. خیرونا نمی‌خواهد در وسط فصلی که مدعی قهرمانی است یکی از بهترین بازیکنانش را به رقیب مستقیم بفروشد. اگر خیرونا مخالفت کند، بارسا به سراغ لیگ‌های دیگر می‌رود و در کشورهای دیگر به جستجو می‌پردازد.

source