کلوپ: به بازیکنان لیورپول افتخار می‌کنم؛ مثلث خط حمله فوق‌العاده بودند

طرفداری | لیورپول در غیاب بازیکنانی مثل محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و دومینیک سوبوسلای موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل آرسنال، از دور سوم اف‌ای کاپ انپلیس با موفقیت عبور کند. قرمزها در دقایق بازی امروز سرتاسر در فاز تهاجمی قرار گرفتند تا پیروزی شیرینی را کسب کنند. آن‌ها چهارشنبه همین هفته در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ کاپ به مصاف فولام می‌روند تا مانند سال‌های نه چندان دور، دوباره تیم تحت هدایت کلوپ در تمامی رقابت‌ها مدعی قهرمانی باشد. 

یورگن کلوپ در واکنش به بازی امروز تیمش گفت: فکر می‌کنم نیمه اول می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. نیمه دوم کاملا قابل قبول بود. در سطحی که ما بازی می‌کنیم، گاهی ما تیم برتر هستیم و گاهی حریفان بهتر از ما بازی می‌کنند. بازی امشب برای ما دشوار بود چون مجبور شده بودیم تعییراتی داشته باشیم. بازی خارج از خانه با آرسنال بود و آن‌ها سیستم بازی خودشان را تغییر داده بودند. فکر می‌کنم با دو بازیکن شماره 10 بازی می‌کردند. چیزی شبیه به سیستم 2-2-2-4. نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. در نیمه دوم مثلث خط حمله از لحاظ با کار دفاعی خود ترکوندند! فوق‌العاده بودند. احساس خوبی داشت. واقعا به بازیکنانم افتخار می‌کنم. شب بسیار سختی بود اما پسران ما این کار را انجام دادند. 

درخواست از طرفداران برای فولام؟ نیاز به درخواست من نیست. بازی چهارشنبه مقابل فولام سخت خواهد بود. اگر در این بازی به ما کمک کنید خیلی خوب خواهد شد.  

غیبت ویرجیل فن دایک؟ او دچار سرماخوردگی بود و ویروس داشت. برای خود ویرجیل هم دیدن این حالت بدش خیلی سخت بود برای همین او را راهی خانه کردیم.  آرسنال 0-2 لیورپول؛ یورش همه جانبه به عناوین حتی بدون صلاح

 

source