سرلک فعلا در حال مذاکره/ مهاجم پرسپولیس به ملوان قول سربازی داد!


کد خبر : 1993002 |
18 دی 1402 ساعت 22:50 |
13.3K بازدید |

7
دیدگاه

سرلک فعلا در حال مذاکره


با وجود تکذیب‌ها به نظر می‌رسد توافق محمد عمری با باشگاه ملوان پابرجاست.

مهاجم پرسپولیس به ملوان قول سربازی داد!

به گزارش “ورزش سه”، با رسیدن موعد سربازی ستاره‌های لیگ برتری، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آنها به اوج خود رسیده و محمد عمری به همراه میلاد سرلک نیز جزء بازیکنانی هستند که نامشان در این بین مطرح شده است.

باتوجه به اینکه ملوان تنها تیم نظامی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، طبیعتا بازیکنان ترجیح می‌دهند سربازی خود را در این تیم سپری کنند. عمری اگرچه می‌تواند تا پایان فصل بازیکن پرسپولیس باقی بماند اما در تلاش است تا سربازی خود را از همین زمستان آغاز کند چرا که در پایان فصل و با سرازیر شدن بازیکنان سرباز، ممکن است او مجبور به حضور در ملوان شود.

از طرف دیگر دستمزد حداقلی پرسپولیس به محمد عمری باعث شده تا او بخواهد یک فصل و نیم به ملوان برود تا همین دستمزد حداقلی را از ملوان بگیرد و دوران سربازی خود را هم در سن پایین بگذراند.

1972522

این در حالی است که با وجود مصاحبه این بازیکن، مسئولان ملوان از او قول گرفته‌اند که در نیم فصل خود را سرباز کند و دور برگشت در ترکیب تیم ملوان قرار بگیرد. البته عمری در تلاش است تا معافیت خود را هم بگیرد تا شاید سربازی‌اش تنها یک نیم فصل طول بکشد.

در این بین میلاد سرلک هنوز با ملوان به توافق نرسیده و به دنبال راهی است تا شاید در نیم فصل دوم هم پرسپولیسی بماند و در تابستان هم از معافیت بازیکنان لژیونر استفاده کند و سربازی خود را به تاخیر بیندازد.

در نهایت باید دید که باشگاه ملوان در این زمستان با کدام بازیکنان برای سربازی به توافق خواهد رسید و آیا با تیم پرستاره‌تری وارد لیگ برتر خواهد شد یا خیر.

source