امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا دربی دلاکاپیتاله بین تیم های رم و لاتزیو برگزار شد. دو تیم اوضاع خوبی در سری آ ندارند و چشم امیدشان برای کسب جام در این فصل به جام حذفی بود و لاتزیو توانست رقیب دیرینه اش را با ارائه یک بازی برتر ۱-۰ شکست دهد. ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران در مورد این بازی پر برخورد پاسخ داد.

این یک حذف دردناک بود؟
“حذف شدن همیشه دردناک است، وقتی دربی است، حتی بیشتر. ما مشکلات بزرگی داریم، در هفته های اخیر ناپولی، یووه، آتالانتا و لاتزیو را شکست دادیم. امروز ما بازی را به دلیل یک پنالتی از فوتبال مدرن باختیم. یک پنالتی از VAR که داور از فاصله سه متری آن را ندید، اما با دیدن دوباره صحنه در VAR همه چیز می تواند عوض شود. برای همین است که بازیکنان جوان کمتر شیرجه می زنند. مدافع جوان ما روی این حرکت اشتباه کرد چون کلا ۵۵ دقیقه تجربه بازی در سری آ را داشت. ما دست برتر را داشتیم تا زمانی که دیبالا مصدوم شد. 
در این نوع مسابقات، هرکس اول گل می زند حسابی جلو می افتد. و بعد از آن دست برتر با تیمی است که در خانه بازی می کند.”

دیبالا چطوره؟
” او دو روز پیش یک بازی بسیار فیزیکی انجام داد. این مسابقه سختی بود، ما افرادی مانند مانچینی را داریم که با درد بازی می کنند و مثل بقیه تمرین نمی کنند و با قرص خودشان را به باز می رسانند. با بیرون رفتن دیبالا و آمدن لورنزو پلگرینی یک ضربه بزرگ به تاکتیک هایم وارد شد. از برخی بازیکنان ناامید شدم که می توانستند کارهای بیشتری انجام دهند.”

از لوکاکو هم ناامید شده اید؟
“او می‌توانست یک گل باورنکردنی به ثمر برساند. ما در بیرون کار زیادی انجام می‌دهیم، اما بعد از آن به ضربه نهایی نمی رسیم. ما هر کاری می توانیم انجام می دهیم. متاسفانه یک جام را از دست دادیم، یک دربی را باختیم که روی شانه های هوادارانمان سنگینی می کند. باید جلو برویم و این چرخه وحشتناک را در میلان به پایان برسانیم، سپس در نهایت یک هفته کامل ریکاوری داریم و امیدواریم که یک نفر از مصدومان به تیم ما برگردد.”

معیار خطای متفاوتی داخل و خارج محوطه وجود دارد؟
“در پرتغال می گویند که در داخل محوطه زمانی باید خطا گرفت که خشونت واضحی وجود داشته باشد. این داور بسیار باهوش اجازه می دهد این اقدامات در خط میانی انجام شود و خطا نمی گیرد و وقتی به محوطه جریمه می رسد این صحنه ها را خطا می گیرد یا به حرف همکارانش در VAR گوش می کند.”

بیشتر بخوانید:ویدیو| درگیری آزمون در دربی دلاکاپیتاله/ اخراج سردار با کارت قرمز مستقیم

source

توسط varzeshikhabari