تغییر دغدغه مدیران گل‌گهر در بحث هواداری


کد خبر : 1993713 |
22 دی 1402 ساعت 04:15 |
1.8K بازدید |

2
دیدگاه


مدیرعامل باشگاه گل‌گهر می‌گوید دغدغه این روزهای آنها در سیرجان تامین جایگاه و صندلی برای افراد عاشق است.

تغییر دغدغه مدیران گل‌گهر در بحث هواداری

به گزارش “ورزش‌سه”، گل‌گهر یکی از باشگاه‌های ساختارمند ورزش کشور است که با تیم فوتبال آن بیشتر شناخته می‌شود. آنها در ابتدای لیگ نوزدهم برای اولین مرتبه در تاریخ به لیگ برتر رسیدند و پس از سختی‌هایی که در سال اول پشت سر گذاشتند و در نهایت با مجید جلالی سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی سهمیه خود را حفظ کردند، با متقاعد کردن امیر قلعه‌نویی برای پذیرش هدایت این تیم، به یک‌باره و با توجه به امکاناتی که در سیرجان وجود داشت، به جمع مدعیان نفوذ کردند.

تیم فوتبال گل‌گهر حالا پنجمین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند و روند صعودی و تداوم آنها طی سال‌های اخیر که مشخص است براساس چشم‌انداز و ماموریت بلندمدتی پیش می‌رود، سبب شده تا سال به سال برتعداد عاشقان‌شان افزوده شود.

1977508
سیرجان از جمله شهرهایی بود که پس از صدور مجوز حضور زنان در استادیوم‌ها، خیلی زود و با اقدامات به‌موقع مدیران باشگاه گل‌گهر این اتفاق مهم برایشان رقم خورد و این هفته‌ها زنان پای ثابت بازی‌های گل‌گهر هستند.

این موضوعی است که اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مصاحبه اخیر خود نیز اشاره کوتاهی به آن داشته و البته از تغییر دغدغه مدیران باشگاه در بحث هواداری حرف زده است.

اسفندیارپور در این مورد می‌گوید: «دغدغه‌های ما در مورد هواداران تغییر کرده. پیش از این به پر شدن ورزشگاه فکر می‌کردیم و اکنون دغدغه ما کمبود ظرفیت ورزشگاه شده است. ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن ورزشگاه جدید گل‌گهر در گهرپارک آماده شود تا دغدغه هواداران برای دیدارهای مهم برطرف شود.» 

فوتبال بدون هوادار معنا ندارد و حالا سیرجانی‌ها توانسته‌اند با اقدامات مناسب و سرمایه‌گذاری هدفمند، روز به روز بر تعداد این سرمایه اجتماعی اضافه کنند و حالا هدف جدید ساخت استادیومی با ظرفیت بیشتر در اطراف سیرجان است.

source