حال متضاد ستاره‌های والیبال ایران در ترکیه


کد خبر : 1994706 |
25 دی 1402 ساعت 16:08 |
2.2K بازدید |

0
دیدگاه


دو لژیونر ایرانی در جمع چهار تیم اول لیگ برتر والیبال ترکیه قرار دارند.

حال متضاد ستاره‌های والیبال ایران در ترکیه

به گزارش “ورزش سه”، پانزده هفته از لیگ‌ برتر والیبال ترکیه می‌گذرد و تیم‌های دارای لژیونر ایرانی وضعیت متفاوتی دارند‌. تیم هالک بانک ترکیه با ستاره‌های زیادی که دارد کماکان بدون شکست در صدر جدول قرار دارد.

در رتبه دوم جدول فنرباغچه قرار دارد، فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد از پانزده بازی چهارده پیروزی کسب کرده و با تیم‌های پایین‌تر از خود حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده‌اند.

در رتبه چهارم اما آلانیا اسپور قرار دارد. آلانیا اسپور که سال اول خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، با فوق درخشش بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی خود در عین ناباوری و شگفتی در رتبه چهارم و منطقه پلی آف قرار دارد که می‌توان گفت مهمان ناخوانده بالا نشینان است. این تیم‌ با گالاتاسرای و آرکاس اسپور ازمیر برای رتبه چهارم رقابت تنگاتنگی دارند.

1979013

در رتبه هشتم جدول تیم جیزره بلدیه اسپور حضور دارد که از بازیکن ایرانی این تیم است و احسان دانش‌دوست نیز در نیم فصل اول در این تیم قرار داشت.

همچنین تیم اسپور توتو که به امید نتایج درخشان تیمی خوب را راهی این فصل از لیگ برتر والیبال ترکیه کرد و مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد در رتبه‌ دهم جدول است که رتبه ضعیفی برای این تیم است. تیم بیگادیچ نیز که طیب عینی سرعتی زن ایرانی را دارد با یک برد در قعر جدول قرار دارد.

یازده هفته به پایان دور مقدماتی لیگ‌ برتر والیبال ترکیه موسوم به افلر لیگ باقی مانده است.

source