کارت قرمزی که برگردانده شد/ مدافع فلسطین، خوشحال از وجود VAR (عکس)


کد خبر : 1994509 |
24 دی 1402 ساعت 23:14 |
9.5K بازدید |

4
دیدگاه

کارت قرمزی که برگردانده شد


کارت قرمزی که داور قطری به بازیکن فلسطین نشان داده بود به وسیله VAR برگردانده شد.

مدافع فلسطین، خوشحال از وجود VAR (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی دیدار ایران و فلسطین سردار آزمون در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد. او در حالی که می‌خواست به دروازه حریف نزدیک شود و شانس خود را برای زدن گل پنجم به فلسطین امتحان کند، با تکل خطرناک محمد صالح، مدافع فلسطین، روبه‌رو شد و روی زمین افتاد.

خطایی که محمد صالح روی آزمون انجام داد، ابتدا از سوی عبدالرحمن جاسم موقعیت آشکار گل تشخیص داده شد و این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد. اعتراض شدید محمد صالح هم فایده‌ای نداشت و داور قطری تصمیم خود را برای اخراج مستقیم مدافع فلسطین گرفته بود.

ثانیه‌هایی بعد اما وقتی محمد صالح در حال خروج از زمین بود، کمک داور ویدئویی از جاسم خواست تا صحنه را دوباره ببیند و درباره موقعیت آشکار گل بودن آن تصمیم بگیرد. داور قطری به همین خاطر برای بازبینی صحنه پشت مانیتور کنار زمین رفت و با تماشای مسیر توپ و البته مدافع دیگری که در آن طرف زمین حضور داشت و می‌توانست به توپ برسد، نظرش را تغییر داد.

عبدالرحمن جاسم در بازگشت به زمین کارت قرمز خود را پس گرفت و این بار محمد صالح را با کارت زرد جریمه کرد و البته مجوز بازگشت او به زمین صادر شد! به عبارت بهتر مدافع فلسطین شانس آورد که VAR وجود داشت تا از بازی آینده تیمش در جام ملت‌ها محروم نشود.

1978702
1978703

source