خشم الخلیفی: اعلام شکایت رسمی به دادگستری


کد خبر : 1995684 |
29 دی 1402 ساعت 14:43 |
17K بازدید |

2
دیدگاه


ناصر الخلیفی معتقد است قربانی یک کمپین رسانه‌ای هدفمند شده و به همین دلیل دست به اقدامی قانونی در فرانسه زد.

خشم الخلیفی: اعلام شکایت رسمی به دادگستری

به گزارش “ورزش سه”، وکلای ناصر الخلیفی با محکوم کردن “کارزار رسانه‌ای” علیه رئیس پاری‌سن‌ژرمن، دست به اقدام قانونی در فرانسه زدند. این شکایات ارائه شده علیه چند رسانه، مربوط به چندین واقعیت است، مانند انتشار اسناد محرمانه مرتبط با روندهای قانونی در حال انجام.

این اولین‌بار نیست که رئیس پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه دست به اقدام قانونی می‌زند. اطرافیان رئیس‌ پاری‌سن‌ژرمن، «کمپین رسانه‌ای» علیه ناصر الخلیفی را در جهت بی‌آبرو کردن و از بین بردن اعتبار او عنوان کرده‌اند.

1960608

یکی از وکلای الخلیفی گفت: «ما چندین هفته است که به انتشار اسناد متعددی در رسانه‌های مختلف اشاره کرده‌ایم که حاوی گزیده‌ای از اطلاعات محرمانه بوده است. معتقدیم الخلیفی قربانی یک کمپین رسانه‌ای هدفمند شده است.»

برای مثال اخیرا روزنامه لوموند، مدعی شده بود ناصر الخلیفی دارای گذرنامه دیپلماتیک است تا از دست پلیس فرانسه فرار کند؛ پلیسی که از او خواسته بود تلفن همراهش را برای تحقیقاتی که علیه او در جریان است، تحویل دهد.

اخیرا اسنادی در مورد اتهام آدم ربایی رئیس پی اس جی قبل از جام جهانی 2022 نیز منتشر شده بود که همه اینها باعث اقدمات قانونی او شده‌اند.

source