الکسی لالاس:/ قهرمانی در آمریکا برای گواردیولا سخت‌تر از انگلیس است!


کد خبر : 1996172 |
01 بهمن 1402 ساعت 01:28 |
11.5K بازدید |

8
دیدگاه

الکسی لالاس:


الکسی لالاس، بازیکن سابق تیم مای آمریکا، معتقد است پپ گواردیولا برای موفقیت در MLS چالش بیشتری نسبت به لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

قهرمانی در آمریکا برای گواردیولا سخت‌تر از انگلیس است!

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد فعلی پپ گواردیولا با منچسترسیتی تا پایان فصل 25-2024 اعتبار دارد و سرمربی کاتالان هنوز برنامه‌های خود را برای آینده دورتر خود فاش نکرده است، اما الکسی لالاس، ستاره سابق تیم ملی مردان ایالات متحده آمریکا اشاره کرد که گواردیولا ممکن است پس از پایان دوران حضورش در انگلیس به لیگ آمریکا برود. او در طول مدت حضورش در سیتی، پنج بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سه بار فاتح لالیگا و دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا و همچنین سه بار قهرمان بوندسلیگا با بایرن شده است.

1981252

لالاس که بین سال‌های 1991 تا 1998 ستاره تیم ملی آمریکا بود، مدعی شد که او مشتاق است بفهمد عملکرد سرمربی سابق بارسلونا در ایالات متحده چگونه خواهد بود. او همچنین نکاتی را برای این مربی باتجربه در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت در MLS در صورت پیوستن به یک باشگاه به اشتراک گذاشت “پپ مطمئناً می‌تواند از عهده آن برآید. او باهوش است و فکر می‌کنم از پس این چالش بر می‌آید. اما او باید خود را تنظیم کند و حتی از برخی جهات به عادت‌های خودش خیانت کند. این جالب خواهد بود که ببینیم پپ در شرایطی که فوق ستاره‌هایش، مثل حالا در انگلیس، را برای بستن تیم در اختیار ندارد چطور عمل خواهد کرد.”

source