یک رئالی سوپرگل بلینگام را خراب کرد!


کد خبر : 1996335 |
01 بهمن 1402 ساعت 20:47 |
20.7K بازدید |

51
دیدگاه


جود بلینگام گل سوم رئال را مقابل آلمریا به ثمر رساند که به دلیل حضور فران گارسیا در آفساید در گام قبلی مردود شد!

یک رئالی سوپرگل بلینگام را خراب کرد!

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا به مصاف آلمریا در خانه رفته است. کار رئال مقابل قعرنشین لالیگا که تا به حال یک برد را هم کسب نکرده، گره خورد و این تیم با نتیجه 2-2 در نیمه دوم مقابل رقیب متوقف شده است.

بولت پرسپولیسرئال 2-1 از حریف رقیب بود که وینیسیوس جونیور یک گل زیبا به ثمر رساند و رئال را به تساوی 2-2 رساند تا رئال به اولین تیمی تبدیل نشود که آلمریا مقابل آن در این فصل به پیروزی می‌رسد. تنها دو دقیقه بعد رئال می‌توانست توسط جود بلینگام گل برتری زیبایی را به ثمر برساند. در دقیقه 76 بیلنگام توپی را بیرون از محوطه روی پاس کات بک فران گارسیا دریافت کرد و یک شوت پای راست را درست روی خط محوطه جریمه به کنج راست و بالای دروازه حریف فرستاد، این ضربه زیبا وارد دروازه شد و می‌توانست به یکی دیگر از گل‌های زیبایی تبدیل شود که جود بلینگام در دقایق پایانی برای رئال به ثمر می‌رساند و نتیجه را برای این تیم تغییر می‌دهد، مشابه اتفاقی که در ال‌کلاسیکوی اول فصل و در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی رخ داد.

1981482

اما به دلیل قرار داشتن فران گارسیا در آفساید، قبل از ارسال پاس به بلینگام، این موقعیت برای رئال از دست رفت و بلینگام هم با وجود زیبایی حرکتش نتوانست گل سرنوشت‌ساز نوزدهم خود را برای رئال به ثمر برساند.

source