مس رفسنجان با کاهش مبلغ رضایتنامه خدابنده‌لو مخالفت کرد

باشگاه مس رفسنجان با انتقال هافبک خود به پرسپولیس مخالفت کرد و رقم نهایی را به سرخ‌پوشان اعلام نمود.

محمد خدابنده‌لو در نقل و انتقالات زمستانی یکی از اهداف جدی پرسپولیس به شمار می‌رود و حتی درویش، مدیرعامل سرخ پوشان نیز مذاکرات خود را با همتای خود در باشگاه مس رفسنجان انجام داد تا توافق صورت بگیرد ولی در حالی که این انتقال روند مثبتی داشت، حالا به بن‌بست رسیده است.

باشگاه پرسپولیس حاضر بود تا مبلغ 6 میلیارد تومان برای پرداخت رضایت‌نامه خدابنده‌لو به مس رفسنجان پرداخت کند، اما مس رفسنجان رضایت به انجام این کار نداد و مبلغ اولیه اعلام شده را بالاتر برد تا فسخ قرارداد و پیوستن این بازیکن به سرخ‌پوشان انجام نشود.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه مذاکرات با پرسپولیس به آنا گفت: باشگاه پرسپولیس عددی را که تعیین کردیم نتوانست تأمین کند؛ بنابر این، خدابنده‌لو بازیکن تیم ماست. رقم باشگاه مس رفسنجان ۱۰ میلیارد تومان بود در حالی که خدابنده‌لو و باشگاه پرسپولیس رقم پایین‌تری مدنظرش بود. چون مصوبه داشتیم از سوی کمیته ورزش شرکت ملی مس، بنابراین نمی‌توانیم تخفیف بدهیم و با رقم دیگری موافقت کنیم. موظف هستیم طبق مصوبه با جدایی خدابنده‌لو موافقت کنیم و باید با همین عدد به فروش برود.

مدیرعامل باشگاه یادآور شد: در مذاکرات باشگاه پرسپولیس پیشنهاد ۶ میلیارد تومان خود را بالاتر برد، ولی باز هم قبول نکردیم. ما قاطع روی ۱۰ میلیارد تومان هستیم. رقم کمتر از ۱۰ میلیارد برای خدابنده‌لو قابل مذاکره نیست.

با این شرایط در صورتی که باشگاه پرسپولیس 4 میلیارد دیگر روی پیشنهاد آخرش به مس رفسنجان بگذارد، می‌تواند این انتقال را نهایی کند.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)