توماس توخل دلتنگ لیگ برتر؛ منچستریونایتد مقصد بعدی سرمربی آلمانی؟

طرفداری | توماس توخل آدمی رک است و در صحبت‌هایش کم‌تر نشانه‌ای از شوخی است. او به آنچه فکر می‌کند را به زبان می‌آورد و بسیاری نیز از او بابت صراحت کلامش قدردان او هستند اما گاهی اوقات نیز صحبت‌های باعث شگفتی می‌شود.

در بخشی از گفت‌وگوی اخیر توماس توخل با ESPN، این مربی در جواب به این سؤال که آیا در انگلیس بیش‌تر قدر شما را می‌دانستند، گفت: «بله؛ من معتقدم در آلمان ما نسبت به یکدیگر بسیار منتقدانه رفتار می‌کنیم، به خصوص درباره بازیکنان و مربیان و نه تنها من. مردم تمایلی به تغییر برداشت اولیه خود ندارند و این برای مدت‌ها با شما خواهد بود.»

صحبت‌هایی که باعث ایجاد حدس‌وگمان‌های زیادی شده است که آیا توماس توخل آرزوی بازگشت به لیگ برتر را دارد؟ به ویژه حضور روی نیمکت منچستریونایتد می‌تواند همچنان برای او جذاب باشد و آن هم در شرایطی که اریک تن هاخ این روزها زیر تیغ انتقادات قرار دارد و ممکن است شیاطین سرخ، برای فصل آینده نیاز به یک مربی جدید داشته باشند. در این صورت نیز توخل می‌تواند به دوئل طولانی‌مدت و البته محبوب خود با پپ گواردیولا نیز بازگردد.

هر چند در این بین یک چیز مشخص است. شایعات بازگشت توخل به لیگ برتر تنها در صورتی حالت جدی‌تری به خود می‌گیرند که عملکرد او نیز در بایرن مونیخ مورد انتقادات بیش‌تری قرار بگیرد. اگر توخل به اولین مربی بایرن در 12 سال گذشته تبدیل شود که یک فصل بدون جام را سپری می‌کند، پیدا کردن یک مربی جدید می‌تواند اولین چالش جدی مکس ابرل باشد.

source