بازی مهم هفته: حساس و شاید سرنوشت‌ساز


کد خبر : 1997648 |
07 بهمن 1402 ساعت 11:55 |
1.7K بازدید |

0
دیدگاه


پیکان تهران به دنبال تدوام‌ بردهای خود در لیگ برتر والیبال خواهد بود.

بازی مهم هفته: حساس و شاید سرنوشت‌ساز

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته هجدهم مسابقات والیبال لیگ برتر ایران فردا شب و از ساعت ۱۸ پیکان تهران به مصاف طبیعت اسلامشهر خواهد رفت. پیکان تهران که پنج هفته است تمامی مسابقاتش را با پیروزی پشت سر گذاشته و در اوج آمادگی به سر می‌برد به دنبال ادامه‌ روند موفقیت‌آمیز خود است.

شاگردان پیمان اکبری که در اوایل فصل نتایج خوبی نگرفته بودند، حالا با هماهنگ شدن تیم و اضافه شدن چند بازیکن از جمله علیرضا عبدالحمیدی در نیم فصل، به یک مدعی قهرمانی تبدیل شده و هم اکنون در جمع چهار تیم برتر قرار دارد و تنها تیمی است که در نیم فصل دوم شکست نخورده است.

از طرف دیگر تیم‌ طبیعت اسلامشهر که هفته قبل شهداب یزد را با شکست به خانه فرستاد برای آنکه از جمع هشت تیمی برتر خارج نشود و چند پله در جدول صعود کند نیاز مبرمی به پیروزی دارد. آنها در نیم فصل دوم تنها یک شکست در کارنامه خود داشته‌اند.

تمامی شواهد از یک بازی جذاب بین دو تیم خبر می‌دهد و باید دید کدام تیم پیروز از میدان خارج خواهد شد.

ترکیب احتمالی پیکان تهران: علیرضا بهبودی، علیرضا عبدالحمیدی، مبین نصری، سعید رنجبر، علی شفیعی، علیرضا مصلح آبادی فراهانی و محمد رضا موذن.

ترکیب احتمالی طبیعت اسلامشهر: علی رمضانی، رامین خانی، اسماعیل مسافر، مهدی رضایی، سهندالله وردیان، محراب ملکی و ابوالفضل قلی‌پور.

source