پرچم‌دار صعود، یزید ابولیلا:/ دستان این بازیکن معجزه اردنی‌ها را کامل کرد (عکس)


کد خبر : 1998342 |
10 بهمن 1402 ساعت 03:13 |
8.4K بازدید |

1
دیدگاه

پرچم‌دار صعود، یزید ابولیلا:


دروازه‌بان اردن در دیدار مقابل عراق عملکرد خیره‌کننده‌ای به نمایش گذاشت.

دستان این بازیکن معجزه اردنی‌ها را کامل کرد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، یزید ابولیلا، گلر تیم ملی اردن مقابل عراق، واکنش‌های فوق‌العاده‌ای داشت و در پیروزی این تیم نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

اردنی‌ها در این مسابقه با دفاع فشرده و تراکم بازیکن در میانه میدان و محوطه راه‌های نفوذ عراقی‌ها را به محوطه جریمه بسته بودند و بازیکنان عراق راهی جز شوت‌زنی نداشتند که ضربات آنها با واکنش‌های خوب یزید ابولیلا برگشت داده شد.

عراق بازیکنان شوت‌زن خوبی در اختیار داشت و ضربات آنها در شرایطی توسط ابولیلا برگشت داده شد که کار آسانی نبود. علی جاسم، ابراهیم بایش و ایمن حسین بازیکنانی بودند که ضربات سنگینی را به سمت دروازه اردن شلیک کردند و با واکنش‌های خوب این دروازه‌بان روبه‌رو شدند.

1984545

این دروازه‌بان در حالی که عراق دو بر یک از اردن پیش بود با واکنش مناسب روی ضربه ابراهیم بایش تیم ملی کشورش را در بازی نگه داشت و فرصت بازگشت را برای آنها فراهم کرد.

این مسابقه بهترین عملکرد ابولیلا در این تورنومنت بود و فراتر از حد انتظار ظاهر شد، خروج‌های مناسب و واکنش‌های به موقع از او در این مسابقه یک ستاره ساخت، ابولیلا در آخر مسابقه جشن انفرادی خاصی را با پرچم اردن برپا کرد و از عملکرد خودش رضایت کامل داشت.

source