کلوپ: درخواست خرید مدافع راست؟ مزخرف بود؛ از اولین لحظه عاشق کانر بردلی شدم

طرفداری | لیورپول و چلسی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی جذاب با برتری 4-1 قرمزها همراه شد. شاگردان یورگن کلوپ از دقیقه یک در فاز تهاجمی حضور داشتند و چهار بار مزد تلاش‌های خودشان را گرفتند تا آنفیلد شب دیوانه‌کننده‌ای را بگذراند.

یورگن کلوپ در واکنش اولیه به بازی امشب گفت: شروع، نیمه و پایان بازی برای من رضایت‌بخش بود. سیستم ضد پرس ما نیز عالی بود. ما آن‌ها را در موقعیت‌هایی که نمی‌خواستند قرار دادیم. پرس بالای تیم واقعا خوب بود. منصفانه بگویم می‌توانستیم یک یا دو گل بیشتر بزنیم. شب و اتمسفر فوق‌العاده‌ای بود. مشکل بابت نگرش نخواهیم داشت. این تیم هیجان زیادی دارد اما مشکل اصلی این است که تعداد زیادی از تیم‌های دیگر هم در وضعیت مشابهی قرار دارند!

کانر بردلی پسر فوق‌العاده‌ای است. به من گفتند که هواداران ورزشگاه نام او را فریاد می‌زدند. عالی بود. فکر می‌کنم تابستان گذشته عده کمی معتقد بودند که ما به یک دفاع راست جدید نیاز داریم. به دلایل مختلفی این مزخرف بود. ما دید مثبتی در مورد کانر داشتیم. از استعداد او آگاه بودم؟ در گوش چپم پپ لیندرز و در سمت راست ویتور ماتوس (دستیاران کلوپ) در مورد کانر می‌گفتند. از اولین لحظه عاشق او بودم. 

 مصدومیت مک آلیستر؟ آسیب‌دیدگی زانو بود اما مشکل جدی‌ای نیست. 

لیورپول 4-1 چلسی؛ لذت به تمام معنا از جنون هوی متال 

source