پرواز گلر سابق تیم‌ ملی، کیلومترها دورتر از قطر (عکس)


کد خبر : 1999343 |
14 بهمن 1402 ساعت 06:11 |
31.8K بازدید |

8
دیدگاه


دروازه‌بان سابق تیم ملی در روزهای برگزاری جام ملت‌های آسیا خود را برای شروع مسابقات باشگاهی آماده می‌کند.

پرواز گلر سابق تیم‌ ملی، کیلومترها دورتر از قطر (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، محمدرضا اخباری به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های باتجربه فوتبال ایران که در زمان سرمربیگری امیر قلعه‌نویی هم در یکی دو اردو دعوت شد، جایی در بین نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا نداشت.

اخباری که در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد خوبی در ترکیب گل‌گهر سیرجان داشت و امید زیادی داشت تا بتواند یکی از سه دروازه‌بان حاضر در جام ملت‌ها باشد، در نهایت به این آرزوی مهم نرسید.

گلر 30 ساله و باتجربه گل‌گهری‌ها این روزها که تب فوتبال ملی داغ است و علاقه‌مندان به فوتبال در انتظار نبرد حساس ایران و ژاپن نشسته‌اند، در تمرینات تیم باشگاهی خود کارش را با روحیه و انگیزه بالا جلو می‌برد و آماده مسابقات آینده می‌شود.

1986330

تصویری که بخش رسانه‌ای باشگاه گل‌گهر سیرجان از پرواز بلند و شیرجه تماشایی اخباری در تمرینات این تیم منتشر شده، به خوبی آمادگی او را نشان می‌دهد. جایی که دروازه‌بان سابق تیم ملی امیدوار است در آینده با درخشش در ترکیب گل‌گهر بتواند دوباره به پیراهن ایران برسد.

گل‌گهری‌ها برای مسابقه نیکاپارس چالوس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی آماده می‌شوند و اخباری هم احتمالا بعد از مدت‌ها در این مسابقه به میادین رسمی برمی‌گردد.

source