اعتراف اسطوره لیورپول: آرسنال بهتر از ماست


کد خبر : 2000161 |
17 بهمن 1402 ساعت 12:40 |
8.7K بازدید |

3
دیدگاه


جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که آرسنال از همه جهات بهتر از این تیم بوده است.

اعتراف اسطوره لیورپول: آرسنال بهتر از ماست

به گزارش “ورزش سه”، صحبت درباره پیروزی 1-3 آرسنال برابر لیورپول در دیداری تماشایی و جذاب که این هفته برگزار شد همچنان ادامه دارد.

شاگردان میکل آرتتا به بهترین شکل از اشتباهات عجیب و نابخشودنی بازیکنان لیورپول استفاده کردند و توانستند یک پیروزی ارزشمند را به دست آورند تا فاصله‌شان را با صدر جدول کم کنند و بار دیگر به حضور در کورس قهرمانی امیدوار شوند. 

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت: «آنها در همه ابعاد از ما بهتر بودند. مسئله مهمی که در این بازی به وضوح مشخص بود، مربوط به عملکرد خوب آنها از نظر دفاعی بود. من هرگز احساس نکردم که لیورپول شانس خاصی برای گلزنی دارد. 

1986807

پس از بازی هم گفته بودم که این نتیجه بیشتر از آن که برای آرسنال خوب باشد، برای سیتی خوب است اما آنها هم هنوز شانسی برای قهرمانی دارند، هرچند که شانس زیادی نیست. یکی از دلایل این اتفاق عملکرد خوب دفاعی آنها است. من فکر می‌کنم آنها بهترین تیم در لیگ هستند. 

این اتفاقی است که پیش از این در بازی برابر سیتی هم رخ داده بود. دو تیم درخشان از نظر گلزنی برابر آرسنال قرار گرفتند و به نظر نمی‌رسید که فرصتی برای گلزنی داشته باشند و این برترین نقطه قوت آرسنال در این فصل است.»

source