الاتحاد بی‌خیال فرعون نمی‌شود؛ پیشنهاد 200 میلیون پوندی برای جذب محمد صلاح

طرفداری | باشگاه الاتحاد عربستان می‌خواهد با یک پیشنهاد نجومی و سرسام‌آور دیگر، بخت خودش را برای جذب ستاره مصری لیورپول امتحان کند.

به گزارش اتلتیک، محمد صلاح پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در جریان مسابقات جام ملت‌های آفریقا از میادین دور است. با این حال، او مثل همیشه برای باشگاهش مهم است چرا که آنها قصد دارند تا دومین عنوان خود در لیگ برتر را با ستاره مصری‌شان کسب کنند. این بازیکن 31 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته مورد توجه باشگاه الاتحاد قرار داشت و این تیم عربستانی، عزم لیورپول را با پیشنهادی 150 میلیون پوندی (188 میلیون دلاری) آزمایش کرد و به نظر می‌رسد که علاقه زیاد این تیم متمول عربستانی تا تابستان آینده هم ادامه پیدا کند.

منابع نزدیک به الاتحاد اشاره کردند که آنها امید خودشان را از دست نداده‌اند و آماده‌اند تا 200 میلیون پوند برای مشهورترین فوتبالیست عرب روی زمین بپردازند. بسته پیشنهادی نجومی که ارزش آن حدود 1.5 میلیون پوند (1.9 میلیون دلار) در هفته است، تقریباً چهار برابر حقوق فعلی او در باشگاه لیورپول. به نظر می رسد صلاح برخلاف فابینیو و جوردن هندرسون که لیورپول تابستان گذشته آنها را به باشگاه‌های عربستانی فروخت، اما داستان صلاح متفاوت است و آنها نمی‌خواهند ستاره باارزش خودشان را از دست بدهند. هر چند ترک ناگهانی باشگاه از سوی یورگن کلوپ در پایان فصل، ممکن است روی آینده فرعون لیورپول در این تیم تاثیر بگذارد.

 

source