تن‌هاخ: یونایتد روحیه گل دقیقه نودی را دارد!


کد خبر : 2001520 |
22 بهمن 1402 ساعت 23:41 |
6.6K بازدید |

18
دیدگاه


اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با وجود انتقاد به عملکرد بازیکنانش، می‌گوید تیمش شخصیت و باور گل دیرهنگام زدن را پیدا کرده است.

تن‌هاخ: یونایتد روحیه گل دقیقه نودی را دارد!

به گزارش “ورزش سه”، امشب در یکی از بازی‌های حساس لیگ برتر انگلیس، استون ویلا میزبان منچستریونایتد بود و شیاطین سرخ موفق شدند میزبان را 2-1 شکست دهند و خود را به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیکتر کنند. شاگردان تن‌هاخ موفق شدند با یک گل دقایق پایانی از تساوی فرار کنند. این سرمربی هلندی بعد از بازی از نتیجه بازی رضایت داشت.

عملکرد امشب و پیروزی؟
“کلا راضی هستم. به خصوص در 20 اول که بازی خودمان را دیکته کردیم. بعد از آن کمی زیاد موقعیت‌ها را از دست دادیم و اوضاع نگران کننده شد و وقتی بازی 1-1 بد نتوانسیتم برتری خود را نشان دهیم. زیادی دفاعی بازی کردیم. این کارها مال 20 دقیقه پایانی است و ما زود دفاع از یک گل برتری را شروع کردیم.”

1989925

وقتی بازی 1-1 بود انتظار تساوی را داشتید؟
“من هرگز به موقعیت‌های منفی فکر نمی‌کنم. من مثبت فکر می‌کنم، و سعی کردم باور کنم که ما می‌توانیم نتیجه را تغییر دهیم. در موقعیت 1-1 هر اتفاقی می‌افتد. مهم این است که ما شخصیت و روحیه و باور زدن یک گل دیرهنگام را داشتیم چیزی که قبلا وجود نداشت.”

تعویض موثر اسکات مک تامینی؟
“او نمونه ای برای بسیاری از بازیکنان دیگر است. او آماده است انرژی تازه‌ای را به ارمغان بیاورد. او همیشه در طول هفته، زمانی که تمرین می‌کند، روی خودش و ذهنیتش کار می‌کند. او برای یک دقیقه بازی و برای 90 دقیقه بازی به یک شکل آماده می‌شود. فوتبال یک بازی تیمی است و گاهی این نکته فراموش می‌شود. مک تامینی از آن بازیکن‌هاست که این را یادآوری می‌کند.”

مصدومیت لوک شاو؟
“او درخواست تعویض کرد و ما نمی‌توانیم روی او ریسک کنیم زیرا او در گذشته از همین ناحیه آسیب دیده است. باید ببینیم در چند روز آینده وضعیت او چگونه پیش خواهد رفت. از دست دادن او در ترکیب خوب نیست، همه فلسفه من برای داشتن بازیکنان چپ پا پست دفاع چپ را می‌دانند.”

استفاده از ضربات شروع مجدد؟
“ضربات ایستگاهی ما خوب بود. سازماندهی دفاعی ما در نیمه اول بسیار خوب بود و لحظاتی که مالکیت توپ را داشتیم، آرام بودیم، اما بعد از گلزنی ذهنیت خود را تغییر دادیم.”

source